AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #41 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk var langt fra enige her. Så ikke helt lett å vite hva jeg skal føle og tenke om dette. Er vel ingen fasit. ts Anonymkode: d8c71...f28 Nå må du ta deg litt sammen her. Svaret er åpenbart: Du må ta dette opp med han det angår. Folk på et forum kan ikke komme med en fasit til hva du skal tenke eller føle, vi kan bare gi input på våre betraktninger. Jeg blir stadig imponert over at mennesker her inne virker til å tro at de kan løse samlivsproblemer uten å faktisk involvere den andre parten. Snakk med han! Anonymkode: dd88f...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #42 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var slutt mellom meg og samboer noen måneder i vår. Han datet da en annen. Vi bestemte oss for å prøve igjen (har barn og mange år bak oss) og han kuttet derfor daten. Fant nå ut at han ikke har slettet henne. Ikke tatt dette opp med han. Men det gjør litt vondt i magen. Overreagerer jeg? Anonymkode: d8c71...f28 Hadde klikket,overhodet ikke greit! Snakk med han og fortell at det såren deg og hvorfor han har behov for det ,om han er utro bak ryggen din! Anonymkode: 747aa...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #43 Del Skrevet 2 timer siden Kanskje du bare skal være ærlig og si at du sliter med tillit og at du har sett på telefonen hans at han fortsatt er venn med henne? Han kommer nok til å bli fornærmet, men ærlighet varer alltid lengst. Anonymkode: cff11...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #44 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje du bare skal være ærlig og si at du sliter med tillit og at du har sett på telefonen hans at han fortsatt er venn med henne? Han kommer nok til å bli fornærmet, men ærlighet varer alltid lengst. Anonymkode: cff11...301 Jeg vet i alle fall hva jeg hadde syns at var det verste sviket av å ha en tidligere flørt på telefonen, og at kjæresten min tar seg til rette og sniker på telefonen min. Men kanskje det er best å bare avlive dette forholdet først som sist hvis tilliten virkelig er så lav fra hennes side at hun har begynt å ransake telefonen hans. Anonymkode: dd88f...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #45 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg vet i alle fall hva jeg hadde syns at var det verste sviket av å ha en tidligere flørt på telefonen, og at kjæresten min tar seg til rette og sniker på telefonen min. Men kanskje det er best å bare avlive dette forholdet først som sist hvis tilliten virkelig er så lav fra hennes side at hun har begynt å ransake telefonen hans. Anonymkode: dd88f...015 Jeg er enig, men de må kommunisere. Anonymkode: cff11...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå