Gå til innhold

Han har henne på snapchat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stor forskjell på å ha ekser og gamle flammer på sosiale medier, og en nyere «flamme» du datet mens det var slutt med nåværende samboer i en liten periode…

Jeg ville absolutt ikke likt at han hadde henne på Snapchat. Annerledes med personer han har vært sammen med FØR han møtte meg.

Anonymkode: c2e3a...10b

Hvorfor er Snap noe verre enn noe annet? Hvorfor ikke gå all inn - facebook, telefonliste, epost osv? Hvis du har problemer med dette bør du ta det opp med ham. Da vil han sikkert fjerne henne. 

Anonymkode: dabe9...526

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stor forskjell på å ha ekser og gamle flammer på sosiale medier, og en nyere «flamme» du datet mens det var slutt med nåværende samboer i en liten periode…

Jeg ville absolutt ikke likt at han hadde henne på Snapchat. Annerledes med personer han har vært sammen med FØR han møtte meg.

Anonymkode: c2e3a...10b

Nei, det er ikke noen kategorisk forskjell på dette. Det kommer helt an på den spesifikke relasjonen. 

Anonymkode: dd88f...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg som ville prøve igjen. Han avsluttet med henne når vi bestete oss for å prøve. Men har hørt fra noen andre at han hadde fortalt om henne til venner. Kunne derfor ikke vært helt uskyldig tenker jeg. 

Anonymkode: d8c71...f28

Du høres usikker og faktisk litt paranoid ut.  Hvis han har noe på g med henne eller har lyst til å ligge med henne, så kommer han til å gjøre det helt uavhengig av om han har henne på snapchat eller ikke.

Jeg foreslår at tar opp bekymringene dine med han det faktisk gjelder istedenfor å høre på sladder og rykter fra andre, etter tips fra randoms på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, mange rare svar her. Er dere veldig unge eller veldig usikre?

Jeg tenker at dette ikke behøver å bety noe som helst, TS. Jeg har selv aldri slettet noen på snap tror jeg, så det er sikkert 8 stykker jeg har hatt sex med i kontaktlista mi. Inkludert en eks jeg var sammen med i 2 år for nærmere 12 år siden. Følger dem på instagram også. Samboer følger også sin gamle eks på instagram, og jeg regner egentlig med at han har henne på snapchat også. Betyr ikke at verken jeg eller han har kontakt med tidligere "flammer"/ekser. 

Anonymkode: fb538...995

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor tror du dette? Jeg har hørt at hun er interessert i han, men vet jo ikke om hun har vært lunken. Virker ikke sånn siden han droppet henne for meg. 

Magefølelsen var god helt fram til jeg fant ut av dette. Han har ikke vært seg selv på lenge, noe som er en av grunnene til at det ble slutt. Tok meg tilbake så bort jeg ba om det. Han må vel oppriktig ville det da? 

Man blir ofte litt mer interessert i det man ikke har eller ikke er lett tilgjengelig. Enkel psykologi. 

Hvorfor jeg tror som jeg gjør.. ? Erfaring, magefølelsen og det genet en del menn har der de velger å fortsette i forhold med kvinner de ikke elsker, kvinner de ikke har sex med, evnen til å synes helt elendige forhold er godt  nok. Mange menn forelsker seg, men blir hos partner i et dødt forhold.

Har aldri skjønt meg på det der. Min samboer fant til å med på galskapen å si ja da  hun fridde, betalte for alt, ring, kjole og tur til "syden", svarte ja foran presten, skilt 6 mnd senere. Han elsket henne aldri. Aldri forelsket. Aldri sex, aldri noe samnen, ingen latter, ingen flørt å kos. Men han ville ikke flytte fra barna sine. Så han tenkte ekteskap sikret henne der de bodde, og telte dager til barna flyttet ut og han kunne skille seg. 

Slikt hadde jeg aldri klart. 

Deres reunion skjedde dessverre midt i datingprosjektet hans. Han liker henne godt nok til å fortelle andre om henne. Han har henne fortsatt i livet sitt ved at han kan se hva hun gjør på via story, og kanskje kontakte. 

Én fuktig kveld er nok, pling, en melding, et bilde, respons. Døren holdes med andre ord på gløtt. Sånn i tilfelle det ikke ordner seg med deg. 

Håper jeg tar feil ❤️

Anonymkode: 1df24...df7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Skal man kutte alle relasjoner og starte med hvite ark og fargestifter hver gang man skifter kjæreste?

Hilsen en som er lykkelig samboer, og i høyeste grad føler meg tatt «seriøst».

Du mener i fullt alvor at du skal ha en haug av tidligere mannlige knullepartnere på Snapchat? Jeg synes i så fall oppriktig synd på mannen din, fyren kan jo umulig ha et snev av selvrespekt.

Anonymkode: 883df...dca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du at han ikke har sletta henne fra snap, eller at de fortsatt har hatt kontakt på snap?

det er veldig stor forskjell på de to syns jeg, men var uklart hva du mente.

Anonymkode: 5c62f...c30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mener du at han ikke har sletta henne fra snap, eller at de fortsatt har hatt kontakt på snap?

det er veldig stor forskjell på de to syns jeg, men var uklart hva du mente.

Ser ikke at de har hatt kontakt siden vi ble sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Man blir ofte litt mer interessert i det man ikke har eller ikke er lett tilgjengelig. Enkel psykologi. 

Hvorfor jeg tror som jeg gjør.. ? Erfaring, magefølelsen og det genet en del menn har der de velger å fortsette i forhold med kvinner de ikke elsker, kvinner de ikke har sex med, evnen til å synes helt elendige forhold er godt  nok. Mange menn forelsker seg, men blir hos partner i et dødt forhold.

Har aldri skjønt meg på det der. Min samboer fant til å med på galskapen å si ja da  hun fridde, betalte for alt, ring, kjole og tur til "syden", svarte ja foran presten, skilt 6 mnd senere. Han elsket henne aldri. Aldri forelsket. Aldri sex, aldri noe samnen, ingen latter, ingen flørt å kos. Men han ville ikke flytte fra barna sine. Så han tenkte ekteskap sikret henne der de bodde, og telte dager til barna flyttet ut og han kunne skille seg. 

Slikt hadde jeg aldri klart. 

Deres reunion skjedde dessverre midt i datingprosjektet hans. Han liker henne godt nok til å fortelle andre om henne. Han har henne fortsatt i livet sitt ved at han kan se hva hun gjør på via story, og kanskje kontakte. 

Én fuktig kveld er nok, pling, en melding, et bilde, respons. Døren holdes med andre ord på gløtt. Sånn i tilfelle det ikke ordner seg med deg. 

Håper jeg tar feil ❤️

Så du tenker han kan va valgt meg bare fordi det var det letteste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jøss, mange rare svar her. Er dere veldig unge eller veldig usikre?

Jeg tenker at dette ikke behøver å bety noe som helst, TS. Jeg har selv aldri slettet noen på snap tror jeg, så det er sikkert 8 stykker jeg har hatt sex med i kontaktlista mi. Inkludert en eks jeg var sammen med i 2 år for nærmere 12 år siden. Følger dem på instagram også. Samboer følger også sin gamle eks på instagram, og jeg regner egentlig med at han har henne på snapchat også. Betyr ikke at verken jeg eller han har kontakt med tidligere "flammer"/ekser. 

Anonymkode: fb538...995

Herlighet, hvorfor kommer dette nedlatep spørsmålet alltid, "er dere veldig unge"... 

Min eksmann hadde ekskjærester fra "gamledager" både på fb og på snap. Det var jeg komfortabel med. 

Dette er ei han har vært sammen med mens det har vært slutt mellom dem en kortere periode for ikke så lenge siden. Etter års samboerskap og barn. Det er noe ganske annet enn å ha en ungdomskjæreste eller fem, eller eksen som er far til barna dine på snap. 

Ts, DU føler det er ugreit, og det er ikke noe som helst galt i det. Hvis du forteller han hvordan du føler det så vil han, hvis han er en fyr som setter dine følelser først, slette dette kvinnemennesket. Hun skal jo i utgangspunktet ikke bety noe for han lenger uansett. Hvis han blir steil hadde jeg blitt svært skeptisk til mannen.... 

Og vet du hva, du kan helt fint velge å ikke finne deg i det hvis han nekter å slette henne. Stå opp for deg sjøl jente👍

Anonymkode: 8bc6b...e9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så du tenker han kan va valgt meg bare fordi det var det letteste? 

Det er jo worst case... men, ja.... 

Umulig for noen her å vite. Men jeg tror svaret har du selv, og noe inni deg forteller deg ståda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Da er det vel ingen greie. Bare slett henne nå og ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du mener i fullt alvor at du skal ha en haug av tidligere mannlige knullepartnere på Snapchat? Jeg synes i så fall oppriktig synd på mannen din, fyren kan jo umulig ha et snev av selvrespekt.

Anonymkode: 883df...dca

Jeg er temmelig overbevist om at vi har det mye bedre med både oss selv og hverandre, enn en som kaller det «micro cheating» når man ikke har slettet alle ekser eller andre folk de har bare har ligget med fra sine digitale plattformer for å vise at men er «seriøs» med nåværende kjæreste. Herregud. 

Du virker veldig usikker på deg selv, og borderline paranoid. Glad for jeg ikke har mennesker som deg i livet mitt!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan «ser» du dette? Driver du og snoker i telefonen hans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du rett og slett bør snakke med han om det og forhøre deg om han egentlig vil ha deg, eller om det er fordi det er kjennt. 

Anonymkode: 067ef...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det betyr at han fortsatt har kontakt med henne mens han holder det skjult for deg.

Anonymkode: f9123...4ad

Det var da voldsomt ... Jeg har vel nesten alle tidligere flammer på snap fortsatt, selv om jeg er lykkelig gift. Det betyr hverken at jeg har noen kontakt som må skjules, eller at jeg snakker med dem jevnlig, eller at jeg fortsatt har følelser for dem. 

Om han er en slik person som sletter folk i hytt og pine så er det shady, men ellers ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Betyr det det, du? At han ikke har slettet en kontakt fra snap, er å aktivt skjule kontakten med dette mennesket? Snakk om å lage en fjær om til ti høns

Det betyr at du ikke forstår noe som helst, hadde han hatt to fornuftige hjerneceller i drift hadde han forstått at det å ha en tidligere date som sin kontakt, når han skal fikse et forhold som var tynnslitt ? Ja om du ikke forstår hvor dumt det faktisk er, så skal jeg heller ikke fortelle deg det.  Det betyr ikke høns eller fjær, det betyr at du ikke forstår en dritt om hva dette kan medføre av konsekvenser i et forhold. Ikke før det en dag biter deg i ræven.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (53 minutter siden):

Det var da voldsomt ... Jeg har vel nesten alle tidligere flammer på snap fortsatt, selv om jeg er lykkelig gift.

Jadda ! Greit å ha blokken intakt Charlie 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk var langt fra enige her. Så ikke helt lett å vite hva jeg skal føle og tenke om dette. Er vel ingen fasit. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (1 time siden):

Det betyr at du ikke forstår noe som helst, hadde han hatt to fornuftige hjerneceller i drift hadde han forstått at det å ha en tidligere date som sin kontakt, når han skal fikse et forhold som var tynnslitt ? Ja om du ikke forstår hvor dumt det faktisk er, så skal jeg heller ikke fortelle deg det.  Det betyr ikke høns eller fjær, det betyr at du ikke forstår en dritt om hva dette kan medføre av konsekvenser i et forhold. Ikke før det en dag biter deg i ræven.

Du forstår at hvis han vil flørte med andre, eller til og med ligge med de, så er det mer enn fullt gjennomførbart uten at man har de på snap? Det handler om tillit, og hvis man ikke tåler at den andre omtrent har kontakter av motsatt kjønn (for hva hvis?), så bør man virkelig gå i seg selv og vurdere om man skal dra ut pluggen fra hele forholdet både for egen og den andres del. 

At han ikke forsøker å skjule at han har gamle kjærester eller lignende på snap, Facebook eller hvor som helst, kan like mye bety at han føler at relasjonen tiø disse menneskene ikke er av en art som er en trussel. Det hadde vært verre hvis han hadde døpt om «Mona» til «Erik fra jobb» på snap, eller på andre låter forsøkt å hindre samboeren i å se at han hadde slike relasjoner. DA er det lett å tenke at det er ugler i mosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...