Gå til innhold

Han har henne på snapchat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var slutt mellom meg og samboer noen måneder i vår. Han datet da en annen. Vi bestemte oss for å prøve igjen (har barn og mange år bak oss) og han kuttet derfor daten. Fant nå ut at han ikke har slettet henne.

Ikke tatt dette opp med han. Men det gjør litt vondt i magen. Overreagerer jeg? 

Anonymkode: d8c71...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm spør ham hvorfor han har henne der?

Anonymkode: b6662...b9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at han fortsatt har kontakt med henne mens han holder det skjult for deg.

Anonymkode: f9123...4ad

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var slutt mellom meg og samboer noen måneder i vår. Han datet da en annen. Vi bestemte oss for å prøve igjen (har barn og mange år bak oss) og han kuttet derfor daten. Fant nå ut at han ikke har slettet henne.

Jepp. Jeg syns at du overreagerer. Jeg har ekskjærester og andre gamle flammer både på Messenger, Facebook og snap. Helt ukomplisert. Det er bra folk. Ser ingen grunn til å kutte de ut bare fordi at vi ikke ligger sammen mer. Hadde heller ikke aksepter om nåværende partner hadde krevd det. Er tilliten så lav, så hadde jeg revurdert hele forholdet.

Han har selvfølgelig samme «frihet» på sin kant. 

Anonymkode: dd88f...015

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det betyr at han fortsatt har kontakt med henne mens han holder det skjult for deg.

Betyr det det, du? At han ikke har slettet en kontakt fra snap, er å aktivt skjule kontakten med dette mennesket? Snakk om å lage en fjær om til ti høns

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har også ekser fortsatt på sosiale medier, uten at jeg pleier utstrakt kontakt med dem av den grunn. Ser ikke bort fra at du overreagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Neh, man har ikke kontakt med alle man har på snap.

Anonymkode: cff11...301

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruiseliner skrev (19 minutter siden):

Jeg har også ekser fortsatt på sosiale medier, uten at jeg pleier utstrakt kontakt med dem av den grunn. Ser ikke bort fra at du overreagerer. 

Micro cheating kalles dette. Men du finner vel ingen mann som tar deg seriøst da, kanskje?

Anonymkode: 883df...dca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det. Føles som en sånn backup opplegg. Spesielt når det var ei han holdt på med for kort tid siden.

Hvem tok initiativ til å "prøve igjen"? Og var det da allerede avsluttet med henne, eller avsluttet han med henne for å bli sammen med deg?

Anonymkode: 1df24...df7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ta det opp med han. 
Er han ferdig med henne og vil satse på deg igjen, så får han vise det. 
Sannsynligvis har han ikke tenkt over det. Men det kan også hende han har henne på gjerdet, sånn i tilfelle. Menn liker tross alt å ha noen å gå til, om de bryter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Micro cheating kalles dette. Men du finner vel ingen mann som tar deg seriøst da, kanskje?

På sosiale medier har man som regel både kjente, halvkjente, ukjente m.m. som venner, uten at dette dreier seg om "micro cheating". Du virker svært paranoid. 

Anonymkode: dabe9...526

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tenker at det øyeblikket dere bestemte dere for å satse igjen, og han kuttet daten burde han slette henne fra snap også. Er vel ingen grunn for han å ha henne der. Så jeg synes ikke du overreagerer.  

Anonymkode: 495a1...901

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde ikke likt det. Føles som en sånn backup opplegg. Spesielt når det var ei han holdt på med for kort tid siden.

Hvem tok initiativ til å "prøve igjen"? Og var det da allerede avsluttet med henne, eller avsluttet han med henne for å bli sammen med deg?

Jeg som ville prøve igjen. Han avsluttet med henne når vi bestete oss for å prøve. Men har hørt fra noen andre at han hadde fortalt om henne til venner. Kunne derfor ikke vært helt uskyldig tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg som ville prøve igjen. Han avsluttet med henne når vi bestete oss for å prøve. Men har hørt fra noen andre at han hadde fortalt om henne til venner. Kunne derfor ikke vært helt uskyldig tenker jeg. 

Tipper han falt for henne, det med deg er kjent og trygt, kanskje hun var lunken på han. 

Men at det er helt uskyldig, helt tilfeldig og helt ferdig, nei, det tror jeg ikke. 

Han ser an ting med deg, men følger litt med på henne også. 

Håper selvfølgelig for din del at det ikke er slik.

Hva sier magefølelsen din?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tipper han falt for henne, det med deg er kjent og trygt, kanskje hun var lunken på han. 

Men at det er helt uskyldig, helt tilfeldig og helt ferdig, nei, det tror jeg ikke. 

Han ser an ting med deg, men følger litt med på henne også. 

Håper selvfølgelig for din del at det ikke er slik.

Hva sier magefølelsen din?

Hvorfor tror du dette? Jeg har hørt at hun er interessert i han, men vet jo ikke om hun har vært lunken. Virker ikke sånn siden han droppet henne for meg. 

Magefølelsen var god helt fram til jeg fant ut av dette. Han har ikke vært seg selv på lenge, noe som er en av grunnene til at det ble slutt. Tok meg tilbake så bort jeg ba om det. Han må vel oppriktig ville det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

På sosiale medier har man som regel både kjente, halvkjente, ukjente m.m. som venner, uten at dette dreier seg om "micro cheating". Du virker svært paranoid. 

Det har ikke noe med paranoia å gjøre, det handler om respekt for den man er sammen med. Forstår du konseptet eller er det vanskelig for deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor forskjell på å ha ekser og gamle flammer på sosiale medier, og en nyere «flamme» du datet mens det var slutt med nåværende samboer i en liten periode…

Jeg ville absolutt ikke likt at han hadde henne på Snapchat. Annerledes med personer han har vært sammen med FØR han møtte meg.

Anonymkode: c2e3a...10b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd. Selv aner jeg ikke hvilke kontakter jeg har på Snap, da de jeg har kontakt med er de 3-4 øverste på lista.

Anonymkode: c09ce...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forstår du konseptet eller er det vanskelig for deg?

Fantastisk debatteknikk. Du har åpenbart store problemer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Skal man kutte alle relasjoner og starte med hvite ark og fargestifter hver gang man skifter kjæreste?

Hilsen en som er lykkelig samboer, og i høyeste grad føler meg tatt «seriøst».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...