jegerrinne Skrevet fredag kl 15:02 #1 Del Skrevet fredag kl 15:02 Har altid likt lukten av kongerøkelse nå i førjulstid. Så kjøpte nå nytt stativ siden jeg ikke fant igjen midt gamle og nye boks. Når jeg åpnet boksen kjente jo lukta. Men når jeg hadde i beholderen og tente telysestake under så blir det ikke den lukta som det før ble. Merket og i fjord at jeg syns det luktet mye mindre av konge røkelse en det det gjorde før. Andre som og har tenkt over dette? Tilogmed gubben som ikke er så glad i mye lukt reagerte, han lurte på hvor lukta var blitt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet fredag kl 15:08 #2 Del Skrevet fredag kl 15:08 Ja...jeg har kjøpt fra apoteket vært år..men nå synes jeg det ikke lukter nor:/ litt synd da dette er lukten jeg forbinder med jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet fredag kl 15:14 Forfatter #3 Del Skrevet fredag kl 15:14 mommyaka skrev (5 minutter siden): Ja...jeg har kjøpt fra apoteket vært år..men nå synes jeg det ikke lukter nor:/ litt synd da dette er lukten jeg forbinder med jul Er det vi og gjør og utrolig synd når en ikke får noe lukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garden123 Skrevet fredag kl 15:14 #4 Del Skrevet fredag kl 15:14 Samme opplevelse her! Boksen lukter, men kjenner veldig veldig svak lukt når i stativ med telys. Lurte på om det kunne være stativet? Også kjøpt fra apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet fredag kl 15:17 Forfatter #5 Del Skrevet fredag kl 15:17 Garden123 skrev (2 minutter siden): Samme opplevelse her! Boksen lukter, men kjenner veldig veldig svak lukt når i stativ med telys. Lurte på om det kunne være stativet? Også kjøpt fra apoteket. Jeg og kjøpte stativet på apoteket nå. Håper å finne det gamle om det kan være lille forskjell som ska til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:18 #6 Del Skrevet fredag kl 15:18 Merkelig! Var akkurat på vei inn for å lage dette som emne. Har nå prøvd ut alle tre lykter jeg har, men røkelsen lukter ingenting! Den ser jo helt likedan ut, men duften er borte, og jeg har skikkelig bra luktesans. Anonymkode: 9e16b...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:18 #7 Del Skrevet fredag kl 15:18 Jeg legger røkelsen direkte på toppen av vedoven lukter like bra som før da. Lukter mindre i røkelseatativ tror kanskje det er noe med de nye stativa mer enn røkelsen Anonymkode: 05d09...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet fredag kl 15:24 Forfatter #8 Del Skrevet fredag kl 15:24 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg legger røkelsen direkte på toppen av vedoven lukter like bra som før da. Lukter mindre i røkelseatativ tror kanskje det er noe med de nye stativa mer enn røkelsen Anonymkode: 05d09...173 Det har jeg ikke prøvd. Men blir det ikke mer varme fra ovnen? At det egentlig blir for varmt å kan ta fyr🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet fredag kl 15:26 #9 Del Skrevet fredag kl 15:26 jegerrinne skrev (22 minutter siden): Har altid likt lukten av kongerøkelse nå i førjulstid. Så kjøpte nå nytt stativ siden jeg ikke fant igjen midt gamle og nye boks. Når jeg åpnet boksen kjente jo lukta. Men når jeg hadde i beholderen og tente telysestake under så blir det ikke den lukta som det før ble. Merket og i fjord at jeg syns det luktet mye mindre av konge røkelse en det det gjorde før. Andre som og har tenkt over dette? Tilogmed gubben som ikke er så glad i mye lukt reagerte, han lurte på hvor lukta var blitt av hvis det er stativ som er firkantet med rund plate på toppen, er det lengre avstand fra lyset til røkelsen, og det gir mindre lukt. kjøp de gamle stativene hvis du finner. og merk også at ikke alle lys brenner like godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet fredag kl 15:30 Forfatter #10 Del Skrevet fredag kl 15:30 Kaisada skrev (2 minutter siden): hvis det er stativ som er firkantet med rund plate på toppen, er det lengre avstand fra lyset til røkelsen, og det gir mindre lukt. kjøp de gamle stativene hvis du finner. og merk også at ikke alle lys brenner like godt Dette jeg kjøpte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet fredag kl 15:32 #11 Del Skrevet fredag kl 15:32 jegerrinne skrev (1 minutt siden): Dette jeg kjøpte nå ville gått for denne: https://www.boots.no/kongerokelse-konge-sort-stativ-med-slukkeskje-901443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet fredag kl 15:35 Forfatter #12 Del Skrevet fredag kl 15:35 Kaisada skrev (2 minutter siden): ville gått for denne: https://www.boots.no/kongerokelse-konge-sort-stativ-med-slukkeskje-901443 Virker nærmere flamen slik min gamle var. Får leite litt mer å se om jeg finner den gamle, eller se etter den du linker til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet fredag kl 15:46 #13 Del Skrevet fredag kl 15:46 Slet med dette i et par-tre år, så byttet jeg stativ til det som er linket over her, og kjøpte andre telys (de plastlysene brenner ikke like bra og blir ikke varme nok). Da løste det seg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:52 #14 Del Skrevet fredag kl 15:52 jegerrinne skrev (27 minutter siden): Det har jeg ikke prøvd. Men blir det ikke mer varme fra ovnen? At det egentlig blir for varmt å kan ta fyr🙈 Det er den gamle måten å bruke røkelse på i mitt hjemland det, tar ikke fyr gjort det i over 50 år Anonymkode: 05d09...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:57 #15 Del Skrevet fredag kl 15:57 Samme her. Lukter ikke. Men, jeg har sett de har kongerøkelse på europris så jeg tenkte å teste ut den. Anonymkode: 9f4fb...a5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:13 #16 Del Skrevet fredag kl 17:13 Chailatte skrev (1 time siden): Slet med dette i et par-tre år, så byttet jeg stativ til det som er linket over her, og kjøpte andre telys (de plastlysene brenner ikke like bra og blir ikke varme nok). Da løste det seg 😊 Hvordan er de andre telys? Hva mener du med plastlys? Anonymkode: 4398e...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet fredag kl 19:04 #17 Del Skrevet fredag kl 19:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er de andre telys? Hva mener du med plastlys? Anonymkode: 4398e...21c De med plastbeholder, de med metallbeholder funker bedre til røkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå