AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:45 #1 Del Skrevet fredag kl 14:45 Som IKKE klør, som er tykt og stort. Farge er litt viktig, må være brunt eller sennepsfarget, går fint med flerfarget i varme toner typ oransje, gul, rød osv. Anonymkode: 0d9d9...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:46 #2 Del Skrevet fredag kl 14:46 Følger denne, jeg er også interessert i et stort, tykt og veldig mykt et! Anonymkode: 4ccff...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet fredag kl 15:04 #3 Del Skrevet fredag kl 15:04 Sherpapleddene er tykke og myke, jeg har to av dem. Finnes i flere farger og størrelser og i flere butikker, dette er bare et google-søk på navnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:08 #4 Del Skrevet fredag kl 15:08 Jeg syns de doble teppene til Røros Tweed er myke og gode. F.eks. https://www.rorostweed.no/product/bislett-store-pledd?variant=peach---pistachio Anonymkode: ba1d4...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:10 #5 Del Skrevet fredag kl 15:10 (Tynn) fluffy dobbeldyne med trekk i flanell eller myk bomull 🥰 Finner sjelden tepper jeg synes er tykke nok eller store nok. De store teppene som er "myke" (egentlig mer som en amerikansk comforter) er ofte i kunstfiber synes jeg og ikke så gode å ha rundt seg. Du kan jo prøve å søke på comforter eller quilt. Anonymkode: 0d929...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet fredag kl 15:19 #6 Del Skrevet fredag kl 15:19 Maia70 skrev (13 minutter siden): Sherpapleddene er tykke og myke, jeg har to av dem. Finnes i flere farger og størrelser og i flere butikker, dette er bare et google-søk på navnet. Stemmer i dette. Fuskepels- pledd fungerer også på samme måte. Det har vi som vintertepper i stua. Prøvd å bytte ut noen ganger, men da savnes de lune "pels"teppene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet fredag kl 15:29 #7 Del Skrevet fredag kl 15:29 Faktisk vært mest fornøyd med de i fuskepels her også, som Trolltunge nevner. Mine er over 10år gamle, men vet det ene er fra Princess og det er ikke for tykt og tungt. Hadde et fra Nille en gang i tiden, som var kjempetungt. Mer som en vektdyne, og ikke det jeg ville pakke meg inn i sofaen. Tror de fleste steder selger sånne tepper nå, så da er det om de har stort nok, og riktig farge. Må holdes unna peis og levende lys, men ellers helt perfekte nå i vintermånedene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå