AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Dere som går på medisin, hvilken effekt har dere av det? Jeg har de siste månedene gått i gang med medisinutprøving, og kjenner meg litt daff. Etter utallige år med mange vansker, hadde jeg et lite håp om at ADHD-medisin skulle være løsningen på alt. Har hørt folk snakket medisinen opp i skyene, men jeg har ikke helt samme inntrykk.. Noen ting er litt lettere. Det er litt enklere å ta oppvasken. Det er litt enklere å komme seg ut. Det er litt enklere å gjøre ting jeg ellers ville utsatt. Men føler meg på ingen måte som et nytt menneske, og strever fortsatt MYE. Diagnosen er ny for meg, og jeg prøver enda å lære meg mer om den og meg selv. Vet ikke om jeg kommer med dumme spørsmål eller antakelser, men har ikke mange å se til eller snakke med om dette. Anonymkode: 9f331...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg opplever at både ritalin og auduvanze gjorde at jeg fikk et smell når effekten gikk ut på kvelden. Jeg ble så sykt tørr i kjeften av de og. Auduvanze/volidax hadde noe mindre bivirkning enn Ritalin og consera. stratera ble jeg kjempe dårlig av og tålte rett og slett ikke. Nå skal jeg teste ut welbutrin. Anonymkode: 9caaf...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå