AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:06 #1 Del Skrevet fredag kl 12:06 Er det forskjell på busk pg dusk når en tenker kjønnshår? Ser for meg at dusk ikke er fullt så stor. Ikke alle får så mye hår selv om de lar et vokse fritt. Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:27 #2 Del Skrevet fredag kl 16:27 Tenker full busk og en liten dusk. Men det er kanskje bare i mitt hode Anonymkode: c8dbf...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:14 #3 Del Skrevet fredag kl 20:14 Dusk som på en lue, busk tenker jeg som heldekkende Anonymkode: 85689...552 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:16 #4 Del Skrevet fredag kl 20:16 Hva med rusk? En mellomting? Anonymkode: c6b1b...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:19 #5 Del Skrevet fredag kl 20:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker full busk og en liten dusk. Men det er kanskje bare i mitt hode Anonymkode: c8dbf...7dd Jeg tenker også litt sånn Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:20 #6 Del Skrevet fredag kl 20:20 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med rusk? En mellomting? Anonymkode: c6b1b...7a1 Da ser jeg for meg litt glissent hår der nede 😅 Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:22 #7 Del Skrevet fredag kl 20:22 Kaller det dott/krussedull uansett. Anonymkode: 020c1...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 20:31 #8 Del Skrevet fredag kl 20:31 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva med rusk? En mellomting? Anonymkode: c6b1b...7a1 Lommerusk? 😂. Sånne mini hybelkaniner som er i bukselommene?😂. Det er det jeg tenker på da.😂. Er jo mange ord for dette 😂. Skog, kratt, hekk, buskas, plen, åker, Siv 😂jungel o.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:42 #9 Del Skrevet fredag kl 20:42 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kaller det dott/krussedull uansett. Anonymkode: 020c1...44f Dott har jeg hørt før, men krusedulll var ny🤗 Det kan jo se ut som en stor trekantet krusedull🤗 Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:45 #10 Del Skrevet fredag kl 20:45 Irak skrev (13 minutter siden): Lommerusk? 😂. Sånne mini hybelkaniner som er i bukselommene?😂. Det er det jeg tenker på da.😂. Er jo mange ord for dette 😂. Skog, kratt, hekk, buskas, plen, åker, Siv 😂jungel o.l. Hva er din favoritt?🤗 Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 20:58 #11 Del Skrevet fredag kl 20:58 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er din favoritt?🤗 Anonymkode: 9baf7...526 Skog 🌲 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet fredag kl 21:34 #12 Del Skrevet fredag kl 21:34 Irak skrev (35 minutter siden): Skog 🌲 Jaaa, en stor og frodig skog ! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet fredag kl 21:48 #13 Del Skrevet fredag kl 21:48 Irak skrev (49 minutter siden): Skog 🌲 Forresten, hvor stor er skogen din da frøken ? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 21:51 #14 Del Skrevet fredag kl 21:51 Trøndermann skrev (2 minutter siden): Forresten, hvor stor er skogen din da frøken ? 😏 Det kommer jo an på øyet som ser det 😉. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet fredag kl 21:54 #15 Del Skrevet fredag kl 21:54 Irak skrev (Akkurat nå): Det kommer jo an på øyet som ser det 😉. Sant. Kan bare undres hvor stor / liten den er i mine øyne..😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:59 #16 Del Skrevet fredag kl 21:59 Irak skrev (59 minutter siden): Skog 🌲 Det har jeg sans for 🥰 Ikke alle som kan velge, men det er skikkelig fint med tett hårvekst på venusberget😍 Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:01 #17 Del Skrevet fredag kl 22:01 Trøndermann skrev (6 minutter siden): Sant. Kan bare undres hvor stor / liten den er i mine øyne..😉 Er det ikke litt spennende at noe overlates til fantasien? Det synes jeg 😍 Anonymkode: 9baf7...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 22:06 #18 Del Skrevet fredag kl 22:06 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg sans for 🥰 Ikke alle som kan velge, men det er skikkelig fint med tett hårvekst på venusberget😍 Anonymkode: 9baf7...526 Tusen hjertelig takk 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #19 Del Skrevet i går, 00:09 Irak skrev (3 timer siden): Lommerusk? 😂. Sånne mini hybelkaniner som er i bukselommene?😂. Det er det jeg tenker på da.😂. Er jo mange ord for dette 😂. Skog, kratt, hekk, buskas, plen, åker, Siv 😂jungel o.l. Hahaha 😃 Åker blir kanskje i overkant. Jungel også muligens. Men er kjemien der, så hvorfor ikke🥰 Anonymkode: c6b1b...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet i går, 00:27 #20 Del Skrevet i går, 00:27 Hvis det er mye heter det kokosmatte, alle vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå