AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:22 #1 Del Skrevet fredag kl 11:22 Lurte på å lagge dem, har termometer så jeg kan passe konsistensen. Har noen smakt disse? https://meny.no/oppskrifter/kaker/smakaker-og-kjeks/flotekarameller/ Anonymkode: 8b0e1...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:24 #2 Del Skrevet fredag kl 11:24 Helt standard oppskrift det der. Er ikke så komplisert å lage karameller, liksom. Anonymkode: 5f4b5...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:26 #3 Del Skrevet fredag kl 11:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt standard oppskrift det der. Er ikke så komplisert å lage karameller, liksom. Anonymkode: 5f4b5...ae8 Nei kanskje ikke, men jeg har aldri prøvd det før, og vil gjerne at de skal bli gode. Anonymkode: 8b0e1...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:30 #4 Del Skrevet fredag kl 11:30 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei kanskje ikke, men jeg har aldri prøvd det før, og vil gjerne at de skal bli gode. Anonymkode: 8b0e1...1e4 De blir nok veldig bra om du følger denne oppskriften Selv liker jeg litt salt i, men det er smakssak og personlig preferanse. Anonymkode: 5f4b5...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:31 #5 Del Skrevet fredag kl 11:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De blir nok veldig bra om du følger denne oppskriften Selv liker jeg litt salt i, men det er smakssak og personlig preferanse. Anonymkode: 5f4b5...ae8 Salt karamell er digg, bruker du vanlig salt, og hvor mye hadde du brukt til denne oppskriften feks? En teskje eller mer? Anonymkode: 8b0e1...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:35 #6 Del Skrevet fredag kl 11:35 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Salt karamell er digg, bruker du vanlig salt, og hvor mye hadde du brukt til denne oppskriften feks? En teskje eller mer? Anonymkode: 8b0e1...1e4 Halv teskje, vanlig salt. Alternativt drysse flaksalt på dem mens de stivner. Anonymkode: 5f4b5...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:35 #7 Del Skrevet fredag kl 11:35 Meny er en matvarebutikk. meny er en liste med mat og drikke til en gjest/kunde. Sin er garpegenitiv og noe forbanna herk i norsk språk. Ts mente nok sikkert Menys oppskrift. Anonymkode: ad108...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:37 #8 Del Skrevet fredag kl 11:37 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei kanskje ikke, men jeg har aldri prøvd det før, og vil gjerne at de skal bli gode. Anonymkode: 8b0e1...1e4 Det der er rent fett og sukker. Det skal mye til å få til noe som smaker grusomt av de ingrediensene. Med mindre du svir det. Anonymkode: 4606e...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:28 #9 Del Skrevet fredag kl 12:28 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Halv teskje, vanlig salt. Alternativt drysse flaksalt på dem mens de stivner. Anonymkode: 5f4b5...ae8 Takk for tips skal prøve dette AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Meny er en matvarebutikk. meny er en liste med mat og drikke til en gjest/kunde. Sin er garpegenitiv og noe forbanna herk i norsk språk. Ts mente nok sikkert Menys oppskrift. Anonymkode: ad108...cc1 Ja mente Menys. AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det der er rent fett og sukker. Det skal mye til å få til noe som smaker grusomt av de ingrediensene. Med mindre du svir det. Anonymkode: 4606e...615 Skal prøve å ikke gjøre det. Anonymkode: 8b0e1...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:36 #10 Del Skrevet fredag kl 12:36 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for tips skal prøve dette Ja mente Menys. Skal prøve å ikke gjøre det. Anonymkode: 8b0e1...1e4 Lykke til, det blir nok knallgodt skal du se Anonymkode: 5f4b5...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:37 #11 Del Skrevet fredag kl 12:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lykke til, det blir nok knallgodt skal du se Anonymkode: 5f4b5...ae8 Tusen takk, gleder meg til å prøve Anonymkode: 8b0e1...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå