Irak Skrevet 30. november 2024 #121 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det har jeg lagt merke til og Anonymkode: bd1f7...e74 Jeg er bare meg selv 😄. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #122 Del Skrevet 30. november 2024 Dette er bare klassisk. Vet dere hvilke kvinner som blir illsint av dette? De helt midt-på-treet som ikke kan få de seksuelt attraktive mannfolka og derfor får dickpics av menn de ikke anser som bra nok. Fordi dem selv ikke er bra nok. Er der irritasjonen egentlig ligger, også får menn gjennomgå. Har aldri hørt en attraktiv kvinne klager over dette. Fordi hun får oppmerksomhet fra bra mannfolk. Og de som ikke er det skjønner at det ikke er vits å sende henne dickpicks. Så da sender dem de til dere istedet 🤭 Anonymkode: a050c...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #123 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 12.17): Flertallet av kvinner jeg har møtt ønsket selv å se bilde. Så jeg vet ned sikkerhet at det du skriver er feil Anonymkode: 8d58d...0ec Og hva ser du etter da? Et langvarig forhold eller ONS? Siden du skriver ‘flertallet’ så regner jeg med at du er av de mer useriøse og ikke i min målgruppe ihvertfall. Hadde blokkert alle som sendte slike bilder, og kanskje anmeldt. Anonymkode: 11f71...e7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3. desember 2024 #124 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 12.06): Ja, en gang for alle! Når dere sender kukbilder og annet perverst, som spørsmål om størrelse på puppene, om vi er glattbarbert, om vi bruker prevensjon, om vi liker analsex... så gjør dere oss til objekter. Jeg blir skikkelig sint og provosert av å ikke bli behandlet som menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! I tillegg sutrer og klager disse samme menn over mangel på slanke kvinner. Æsj, jævla incels! De menn som holder på sånn, bør ikke få noe fra noen kvinne. Oppfordrer til boikott og blokkering av menn som ikke klarer å behandle kvinner som mennesker!!! Anonymkode: 03baf...4b5 Jeg sendere aldri kuk bilder eller andre dristige bilder om hun ikke ønsker eller ber om det meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #125 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 14.32): Jeg tenker man bør være rimelig sikker på at mottaker ønsker å motta dickpicks før man sender dem, dvs at det bør være en kvinne man allerede har sex med, og man kan gjerne ha snakket om det på forhånd også… Ubedte dickpicks er bare fullstendig avtennende… Anonymkode: b8ebb...863 Beste er jo å utveksle bilder før sex 😊 Anonymkode: 8d58d...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 3. desember 2024 #126 Del Skrevet 3. desember 2024 De som sender kukbilder uprovosert har en mental skade. Å si at det ikke er greit har nesten ingen betydning, det hjelper ikke. Det er noe viktig som mangler i topplokket og å si "fyfy" til disse er ikke nok til å rette opp skaden. Blokker and move on 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå