Gå til innhold

Til menn: vi kvinner liker ikke de jævla kukbildene deres!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Forstår ikke menn som sender dickpics, spesielt hvis en er gjennomsnittlig utstyrt. Hvem gidder vel å se en litt stusselig pikk som er 14-15 cm lang og 13 cm i omkrets?

Anonymkode: fdadb...43e

Om du er en person som ikke gidder det, så har de luket ut deg, og da er ikke du aktuell for dem. Så slipper du evt å bli skuffet om det er veldig viktig for deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser av tråden at det finnes mange kvinner der ute som vil ha dickpicks. 

Og det er vel en del av problemet, selv om det er menn som sitter med ansvaret. Mange kvinner vil ha det og ber om det, og menn har hatt suksess med å sende det. Tersklene har blitt lave for å sende, også til de som ikke ber om det og ikke vil ha det. 

Hadde ALLE kvinner sagt "ouuff, den kuken var ikke pen" eller "du har for liten tiss etter min smak" etterfulgt av blokkering til ALLE menn som sendte dickpicks, så hadde ingen menn gjort det.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (6 timer siden):

For meg framstår du som en illsint woke ytterliggående feminist...jeg bryr meg null om hva som kommer fra den kanten.

Jeg er woke og liker dickpics. Tenke seg til.

Anonymkode: 621ad...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (6 timer siden):

Tviler jeg på.. Tror de aller fleste menn med normal kjønnsdrift synes det er opphissende at en kvinne ser pikken deres...

MEN - vi forstår også hvordan kvinner reagerer på f.eks dickpics fra menn de ikke kjenner og har kjemi med..

? Har ikke hørt denne begrunnelsen før. Når folk sender dicpic er det først og fremst fordi jeg har ytret ønske om det eller de har trodde jeg har likt det. Ikke fordi de liker at jeg ser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Og det er vel det som er problemet. Mange kvinner vil det og ber om det, og menn har hatt suksess med å sende det. Tersklene har blitt lave for å sende, også til de som ikke ber om det og ikke vil ha det. 

Hadde ALLE kvinner sagt "ouuff, den kuken var ikke pen" eller "du har for liten tiss etter min smak" etterfulgt av blokkering til ALLE menn som sendte dickpicks, så hadde ingen menn gjort det.

I stedet for å legge skylda på kvinner så kan vel menn heller avklare det først, så kvinner som ikke vil ha kan få slippe. 

Anonymkode: 5e59d...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies, får jeg dickpic uoppfordret, så tenker jeg jo ikke forholdsmateriale. Det opplever jeg at de sosiale antennene er for lave til. Men jeg liker et bra dickpic, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (10 minutter siden):

Og det er vel det som er problemet. Mange kvinner vil det og ber om det, og menn har hatt suksess med å sende det. Tersklene har blitt lave for å sende, også til de som ikke ber om det og ikke vil ha det. 

Kvinner blir ikke traumtisert av dicpicks. Like greit de sender dem først som sist, så man kan utelukke dem. Hvis man som fremmed sender en fremmed bilde av kjønnsorganet sitt, er jeg nettvettet særdeles dårlig utviklet. Man fremstår heller ikke seriøs. Evnt er man ennå for ung og dum. Kvinner er ikke like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I stedet for å legge skylda på kvinner så kan vel menn heller avklare det først, så kvinner som ikke vil ha kan få slippe. 

Anonymkode: 5e59d...d63

Nei altså... skyld og skyld... Til syvende og sist er det mannen alene som gjør noe galt når han sender til noen som ikke ønsker det. Men kulturmessig må nok skyld fordeles litt, for dickpicks ser jo ut til å ha blitt en del av greia. Og på mange måter ønsket. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner blir ikke traumtisert av dicpicks. Like greit de sender dem først som sist, så man kan utelukke dem. Hvis man som fremmed sender en fremmed bilde av kjønnsorganet sitt, er jeg nettvettet særdeles dårlig utviklet. Man fremstår heller ikke seriøs. Evnt er man ennå for ung og dum. Kvinner er ikke like.

Kvinner blir ikke traumatisert, men for mange kvinner er det nedverdigende å få. Men ja, utelukk menn som sender. Det burde være grei skuring. Bare så oppsiktsvekkende at det er så mange menn som sender det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (5 minutter siden):

Nei altså... skyld og skyld... Til syvende og sist er det mannen alene som gjør noe galt når han sender til noen som ikke ønsker det. Men kulturmessig må nok skyld fordeles litt, for dickpicks ser jo ut til å ha blitt en del av greia. Og på mange måter ønsket. 

Kvinner blir ikke traumatisert, men for mange kvinner er det nedverdigende å få. Men ja, utelukk menn som sender. Det burde være grei skuring. Bare så oppsiktsvekkende at det er så mange menn som sender det. 

Ja. Men jeg synes det er rart at det er "nedverdigende" å få et dickpick. Mannen objekitiviserer først og fremst seg selv. Jeg kan skjønne det hvis man har prøvd å date seriøst og bare får dick pick av alle. Eller skjønner at man blir lei i hvert fall. Jeg synes oppriktig det er litt rart også, at noen damer visstnok får dickpics hele tiden. I hele mitt liv har jeg fått to dickpics uoppfordret.

Kvinner er ikke en flokk som alltid står for ett syn. Det er menn som sender dickpics. De er ikke damer som liker det som skal få skylda for menns handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

? Har ikke hørt denne begrunnelsen før. Når folk sender dicpic er det først og fremst fordi jeg har ytret ønske om det eller de har trodde jeg har likt det. Ikke fordi de liker at jeg ser på den.

Selvsagt liker vi menn at kvinner vi liker ser pikken vår. Jeg gjør iallefall det..sykt pirrende bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (4 timer siden):

Men damer generelt er jo lite interessert i å se pikker 

Naja..elsker de mannen liker de å se pikken og..særlig om en har en premiepikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (36 minutter siden):

Naja..elsker de mannen liker de å se pikken og..særlig om en har en premiepikk..

Hoho,  hva er en premiepikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...