AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, en gang for alle! Når dere sender kukbilder og annet perverst, som spørsmål om størrelse på puppene, om vi er glattbarbert, om vi bruker prevensjon, om vi liker analsex... så gjør dere oss til objekter. Jeg blir skikkelig sint og provosert av å ikke bli behandlet som menneske, som er verd å bli kjent med, med verdi annet enn å være en kropp og fitte! I tillegg sutrer og klager disse samme menn over mangel på slanke kvinner. Æsj, jævla incels! De menn som holder på sånn, bør ikke få noe fra noen kvinne. Oppfordrer til boikott og blokkering av menn som ikke klarer å behandle kvinner som mennesker!!! Anonymkode: 03baf...4b5 Ta deg en pille, og ro deg heeeelt ned. Sånn ja, rooolig nå, pust med magen... Anonymkode: ceb69...57a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Jeg lurer på om det fantes vinner for 60-70 år siden som spurte en mann som ba henne ut på dans "Får jeg se bilde av din erigerte penis først."? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta deg en pille, og ro deg heeeelt ned. Sånn ja, rooolig nå, pust med magen... Anonymkode: ceb69...57a Nei faktisk skal jeg ikke det. Fått nok. Slutt å bruke hersketeknikker. Anonymkode: 03baf...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sånn er de aller fleste menn. Anonymkode: d4877...b63 Nei, de er ikke det. Anonymkode: ceb69...57a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor skriver du «vi kvinner» som om alle kvinner er en homogen gruppe? Har ikke noe imot hverken dickpics eller griseprat jeg. Anonymkode: ed8c1...ac3 Tar så mange ikke forstår dette Anonymkode: 8d58d...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar så mange ikke forstår dette Anonymkode: 8d58d...0ec Vel, den delen som inviterer til sånt skader kvinner. Anonymkode: 03baf...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså hvis jeg blir antastet så er det selvforsvar? Eller er det vold? Serr. Anonymkode: 03baf...4b5 Jeg bare spør jeg. Er ingen som tør å antaste meg kan du si 😂. Jeg trenger heldigvis ikke å bruke vold. Er heldig på det viset der 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vel, den delen som inviterer til sånt skader kvinner. Anonymkode: 03baf...4b5 Vei, flertallet av kvinner jeg har datet har selv ønsket å utveksle bilder. Anonymkode: 8d58d...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden Da må du slutte å sende musebilder, ts. Anonymkode: f03a5...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tar så mange ikke forstår dette Anonymkode: 8d58d...0ec Jeg skrev dette for å si i fra til menn slik at de kanskje skjønner at de skal ta utgangspunkt i at kvinner ikke liker det og ikke vil ha det. Får de ei... som begynner å mase om å få det, er det en annen sak. Men i utgangspunktet skal det tenkes at det er uvelkomment. Anonymkode: 03baf...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Dickpicks-generasjonen slår til igjen. En forferdelig uting av gutta. Jeg skjønner ikke hvordan de er naglet sammen. Det er helt komplett utenkelig å få meg til å sende kuken min på bilde til noen. Og da mener jeg noen uansett om det er fremmede, dater, kjæreste eller ektefelle, og selv om de ber om det. Det skjer bare ikke. Instinktet mitt stopper det. For mitt eget kukbilde har ingenting på nettet å gjøre. Og nei, det har ingenting med skam, dårlig selvbilde, liten kukstørrelse eller noe slikt å gjøre, det er bare NEI. Så når menn sender kukbilder til kvinner når kvinner ikke har bedt om det, så er det varsku om at dere blokkerer. For de avslører sider ved seg som faller utenfor normal naturlighet hvor de objektiviserer og er usunt sexfokuserte. Sånn sett kan det være en mager trøst at kukbilde kom, for da unngikk dere en fjott tidligst mulig. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev dette for å si i fra til menn slik at de kanskje skjønner at de skal ta utgangspunkt i at kvinner ikke liker det og ikke vil ha det. Får de ei... som begynner å mase om å få det, er det en annen sak. Men i utgangspunktet skal det tenkes at det er uvelkomment. Anonymkode: 03baf...4b5 Men slutt å snakk for alle. Flertallet av kvinner jeg har møtt har ønsket å utveksle bilder, så det er nok av kvinner som liker slikt Anonymkode: 8d58d...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden Ironien er damer som har litt sexy instagram bilder og lurer på hvorfor de får så mange dickpicks. Jeg tror fremdeles det sendes ut like mye nudes fra kvinner som fra menn, så folk får gi melding om hva som er greit. Jeg feks vil "IKKE HA SPAM PÅ SMS", men det hjelper så lite å klage på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden Personlig har jeg aldri sendt slik melding. Men jeg kan ikke forstå annet enn at grunnen til at en del gjør det er fordi det oppnås noe med det. Så en del damer må like å få slike meldinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden NakenPanda skrev (2 minutter siden): Ironien er damer som har litt sexy instagram bilder og lurer på hvorfor de får så mange dickpicks. Jeg tror fremdeles det sendes ut like mye nudes fra kvinner som fra menn, så folk får gi melding om hva som er greit. Jeg feks vil "IKKE HA SPAM PÅ SMS", men det hjelper så lite å klage på det. Nå er du faktisk inne på noe som ikke er helt bra...Denne tankegangen kan man forstå, men likevel så er det uakseptabelt uten samtykke. Det blir som at damer evt kler seg utfordrende for så å bli voldtatt... Samme prinsipp...selv om jeg vet at det er langt fra det samme.... Ikke bra.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden Jeg støtter sinnet til TS! Jeg har heller aldri likt dickpics, og ikke venninnene mine heller. En eks av meg sendte kukbilder, og han var den mest useriøse idioten på denne siden av ekvator. Min nåværende mann kunne aldri engang tenkt på å sende noe sånt til meg da vi startet vår relasjon, og det er jeg evig takknemlig for. Dickpics = useriøse mannfolk i min bok i hvert fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei faktisk skal jeg ikke det. Fått nok. Slutt å bruke hersketeknikker. Anonymkode: 03baf...4b5 Slutt å bli krenket av alt, så er vi enige. Hvis ikke, puuuust med magen, tenk på at det er fredag og helg, heeeerlt rooolig nå... Anonymkode: ceb69...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men slutt å snakk for alle. Flertallet av kvinner jeg har møtt har ønsket å utveksle bilder, så det er nok av kvinner som liker slikt Anonymkode: 8d58d...0ec Hvorfor er det ikke greit å snakke for alle når det er snakk om hva man skal ha som utgangspunkt for ordentlig oppførsel.. La være å argumentere for ondskap og uskikkelighet. Anonymkode: 03baf...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden Brunello skrev (3 minutter siden): Personlig har jeg aldri sendt slik melding. Men jeg kan ikke forstå annet enn at grunnen til at en del gjør det er fordi det oppnås noe med det. Så en del damer må like å få slike meldinger. Man må ihvertfall spørre først synes jeg. Det har med respekt å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #40 Del Skrevet 3 timer siden Nok en tråd om forferdelig mye styr for et bilde av en kroppsdel. Om bare folk kunne gitt mer faen. Men neida. Hause, hyle, skrike. Anonymkode: b6e46...fde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå