Gå til innhold

Fikk sur kommentar fra nabo pga. julepynt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Herregud, alt folk skal legge seg opp i! Så lenge du ikke pynter til jul på sommeren så får folk finne seg i det uten å surmule. 

Anonymkode: 758dd...a90

Har du ikke hørt om Jul(i)nissen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde svart at "Ok. Jeg syntes du har stygt navn, du burde skifte."

(For de som tenker å svare meg "HvA hAr DeT mED sAkEn Å GjøRe???????": netopp, det er hele poenget. Når naboen mener JEG burde pynte til jul er like irrelevant)

Anonymkode: e56d5...a01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fikk du en sur kommentar, eller er du litt vell tander? Samtidig har han jo rett.

Anonymkode: 83f32...580

Han har rett i at det ikke er jul enda, men han har jo ikke rett i at hun skal vente til advent med å pynte! Det er ikke regler for julepynt eller hvordan folk skal dekorere hjemmene sine. Folk kan ha nisser, stjerner og påskekyllinger hele året om de vil! Det er fryktelig irriterende når folk skal blande seg opp i andres frie valg på den måten. Hadde det vært meg så hadde jeg hatt den kransen hengende på døra i et år fremover i protest.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lov å mene de han vil, om man gidder å bry seg er noe helt annet . Ignorer eller ta på deg verdens mest sjarmerende smil og fei han av med det. Og forresten, hang mine stjerner også opp i ettermiddag siden jeg jobber nattevakter til tirsdag morgen så du er ikke den eneste:) 

Anonymkode: 30899...643

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...