Vala Skrevet 17. november 2002 #1 Skrevet 17. november 2002 Kanskje noen av dere har mer greie på dette en meg.. Jeg skal gi en gave til en gutt som betyr mye for meg, han elsker musikk og dette er noe av det jeg fant i cd-hyllen hans (Det meste har jeg ikke hørt om engang): cocteau twins Aphex twin tangerine dream Kitaro Vangelis Raison d'être Fsol Eels amorphous androgynous Hadde vært så gøy å gi han noe musikk som han hadde likt, noen som har forslag?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. november 2002 #4 Skrevet 17. november 2002 Air - Moon safari (ei av mine aller aller beste plater) gammel Morcheeba Belle & Sebastian - Tiger milk (rolig nydelig "pop", kan minne om Beatles) Belle & Sebastian - If you're feeling sinister Belle & Sebastian - The boy with the arab strap Portishead Röyksopp Det var det jeg kom på i farta...
ragnalina Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Sigur Rós er veldig fin - ihvertfall den forrige plata 'ágætis byrjun' (som betyr 'god begynnelse'). De har nettopp kommet ut med en ny plate som jeg tror er uten navn - har bare hört godord om den også :D
Vala Skrevet 19. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2002 Tusen takk for hjelp!!! Har nå smugtittet i cdhyllene hans igjen og der fant jeg mye Jean Michel Jarre og også Air - Moon safari så det har han altså.. Belle & Sebastian cdene har jeg selv og har faktisk gitt han et par av de før. Men bra tips! Sigur Ròs tror jeg ikke han kjenner til så nå har jeg bestilt den nyeste uten navn! Klem, Vala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå