AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Skrevet 29. november 2024 Jeg har hatt et svært tøft år, rust meg halve året og er i en dyp depresjon. Gått fra å sjonglere flere jobber og studier til å ikke klare noe som helst. Våkner med hjertebank hver dag, føles som det hopper ut av brystet. Jeg vil ikke legges inn på akutt. Hvilket behandlingssted er å anbefale? Må komme meg langt bort fra miljøet mitt Anonymkode: eecba...d17 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har hatt et svært tøft år, rust meg halve året og er i en dyp depresjon. Gått fra å sjonglere flere jobber og studier til å ikke klare noe som helst. Våkner med hjertebank hver dag, føles som det hopper ut av brystet. Jeg vil ikke legges inn på akutt. Hvilket behandlingssted er å anbefale? Må komme meg langt bort fra miljøet mitt Anonymkode: eecba...d17 Kanskje du skulle ringe hjelpetelefon for rus om de har noen tips? Evt så må du ta en akutt time hos din fastlege, hen legger deg jo ikke inn akutt om du ikke vil eller du er en fare for deg selv eller andre? Lykke til! Håper det ordner seg for deg❤️ Anonymkode: 2f941...a98
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #3 Skrevet 29. november 2024 Kontakt Rushjelpen eller Blå Kors. Anonymkode: 4ba12...883
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #4 Skrevet 29. november 2024 Start med en time hos fastlegen. Anonymkode: 36f79...f0b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5 Skrevet 29. november 2024 Har du inntekt og greier å betale regningene? Anonymkode: 5ac80...1fe
Perelandra Skrevet 30. november 2024 #6 Skrevet 30. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg