AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Sittet på gjerdet ventet på litt bedre rabatter på Emp men hva skjer Jo vipps alt ble dyrere når det ble Black friday LOL Flere eksempler? Anonymkode: 49c01...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Bare svindel hele greia. Anonymkode: 8d903...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sittet på gjerdet ventet på litt bedre rabatter på Emp men hva skjer Jo vipps alt ble dyrere når det ble Black friday LOL Flere eksempler? Anonymkode: 49c01...5d4 Da melder du de inn til forbrukerombudet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) Jeg har kun gjort kupp på ting jeg har visst jeg skulle ha og har fulgt prisene i flere mnd Fjernet sitering av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 30. november 2024 av Perelandra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bare svindel hele greia. Anonymkode: 8d903...917 Ikke alt, men viktig at en melder inn svindel. Har meldt inn noen i år og. Bruker å se på produktet jeg skal erverve i 6-9 mnd før jeg handler (og det er ikke bare bare for en med ADD) nettopp pga jeg ikke vil gå på en smell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. november 2024 #6 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) Ja faktisk jeg bruker lang tid før jeg kjøper noe nytt til heimen. Min mann er av samme sorten, feks setter han opp Excel ark og grafer før vi kjøper bruktbil for å se når på året de er billigst samt på hvilken km stand Fjernet sitering av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 30. november 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) Hva er så morsomt? De ca 30k jeg sparte på å kjøpe 2 nye vask og tørk tårn? De gamle var over 15 år gamle og nesten umulig å fikse mer på. Har fremdeles AEG'n fra 72 som nødløsning Fjernet sitering av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 30. november 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 Fru Uperfekt skrev (5 minutter siden): Ja faktisk jeg bruker lang tid før jeg kjøper noe nytt til heimen. Min mann er av samme sorten, feks setter han opp Excel ark og grafer før vi kjøper bruktbil for å se når på året de er billigst samt på hvilken km stand Det er nesten ikke grenser for hvor mange måter man kan rasjonalisere er kjøp, dette er jo det handelsstanden er eksperter på. Kjøp 3 betal for 2 osv. Du er selvsagt hellig overbevist om at du er smart, men til syvende og sist og uansett hvordan du ser på det, så har de jo styrt deg nøyaktig dit de ønsker. Anonymkode: c1589...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2024 #9 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nesten ikke grenser for hvor mange måter man kan rasjonalisere er kjøp, dette er jo det handelsstanden er eksperter på. Kjøp 3 betal for 2 osv. Du er selvsagt hellig overbevist om at du er smart, men til syvende og sist og uansett hvordan du ser på det, så har de jo styrt deg nøyaktig dit de ønsker. Anonymkode: c1589...474 Dette er maskiner fra ett kjent merke og som jeg vet vil holde i minst 10 år og da vil behovet for såpass avansert vaskekjeller ikke lenger være tilstede siden minsten da er blitt tenåring. Vi er en relativt stor familie med mange barn og barnebarn så må ha maskiner som tar unna mye. AEG'n brukes til ekstrem vask normalt sett (noe det heldigvis blir mindre og mindre av, siden den tåler alt en kaster på den). Kanskje du mener jeg skal vaske 1-2 maskiner i elven hver dag? For det er hva jeg måtte vasket hver dag om jeg vasket daglig, jeg vasker klær i helgen og bruker tørke huset i hagen, tak hengt tørk i vaskekjelleren, tørkestativ og tørketromler alt etter hvilken vask. Har og 2*skjorte og bukse tørkere pga min manns ,,uniform'' på jobb er dress. Kjøleskapet ble kjøpt på sort fredag pga vi visste hvilket vi ville ha og var villig til å vente på rett pris selv om det betydde at vi måtte klare oss med fryseskap (kr 0,-) og fryseboks (kr 500,-) + et mini kjøleskap som var fra 82 (kr 0,-) til det endelig dukket opp til rett pris på svart fredag. (Nedsatt 11k) Jo om en ikke gir etter for impuls kjøp kan det være smart å vente, men en må og passe på så en ikke blir lurt Endret 29. november 2024 av Fru Uperfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #10 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er nesten ikke grenser for hvor mange måter man kan rasjonalisere er kjøp, dette er jo det handelsstanden er eksperter på. Kjøp 3 betal for 2 osv. Du er selvsagt hellig overbevist om at du er smart, men til syvende og sist og uansett hvordan du ser på det, så har de jo styrt deg nøyaktig dit de ønsker. Anonymkode: c1589...474 Så du eier ingenting du har trengt å kjøpe noensinne? Anonymkode: f796f...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2024 #11 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så du eier ingenting du har trengt å kjøpe noensinne? Anonymkode: f796f...f3c Trolig en som dusjer 1 gang i mnd eller helst vasker seg i nermeste bekk, eier kun 1 av hvert plagg utenom sko hvor hen har 2, ingen barn og bor i ett telt i skauen. Imponert at hen har data tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. november 2024 #12 Del Skrevet 30. november 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerangrep, og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå