AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg jobber som sykepleier på en avdeling med høyt trykk og mye å gjøre. Har merket siste par ukene at jeg sover dårligere, og når jeg først har fri kan jeg sove 12-13 timer og likevel føle meg så utslitt at jeg må legge meg på sofaen etter å ha stått opp og lagd frokost. Jeg er oppblåst, blir fort irritert, trøtt og føler meg generelt ikke på topp (ikke sykdomsfølelse). Har også merker nå at konsentrasjonen er svært dårlig, jeg sliter med å holde fokus i samtaler med folk, rett og slett litt hjernetåke. Er inne i en periode med mye jobb for tiden, så vet at dette sannsynligvis vil hå over, men ser på de neste ukene med gru, da jeg aldri klarer hente meg inn.. bør jeg ta meg en tur til legen? Føler meg så «svak» som oppsøker lege for sånt vet jo at dette bare er midlertidig.. Anonymkode: c1e37...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Når jeg jobber 16 timer for dag 7 dager i uken er det trening som hjelper meg mest. Anonymkode: dc55f...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 Perimenopause? Ja, gå til legen. Anonymkode: 5fcd9...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 TS her. Tilleggsinfo så er jeg i slutten av 20 årene, trener ca 3 ganger i uken, går turer ute i frisk luft et par ganger i uken, og har normalt sunt kosthold.. Anonymkode: c1e37...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS her. Tilleggsinfo så er jeg i slutten av 20 årene, trener ca 3 ganger i uken, går turer ute i frisk luft et par ganger i uken, og har normalt sunt kosthold.. Anonymkode: c1e37...c06 Er du overvektig? Anonymkode: dc55f...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg jobber som sykepleier på en avdeling med høyt trykk og mye å gjøre. Har merket siste par ukene at jeg sover dårligere, og når jeg først har fri kan jeg sove 12-13 timer og likevel føle meg så utslitt at jeg må legge meg på sofaen etter å ha stått opp og lagd frokost. Jeg er oppblåst, blir fort irritert, trøtt og føler meg generelt ikke på topp (ikke sykdomsfølelse). Har også merker nå at konsentrasjonen er svært dårlig, jeg sliter med å holde fokus i samtaler med folk, rett og slett litt hjernetåke. Er inne i en periode med mye jobb for tiden, så vet at dette sannsynligvis vil hå over, men ser på de neste ukene med gru, da jeg aldri klarer hente meg inn.. bør jeg ta meg en tur til legen? Føler meg så «svak» som oppsøker lege for sånt vet jo at dette bare er midlertidig.. Anonymkode: c1e37...c06 Jeg tenke man kan dra til legen for å utelukke div annet som kan gi samme symptomer. Ta det derifra. Kan jo være du har mangler av noe slag. Anonymkode: 27162...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Når jeg jobber 16 timer for dag 7 dager i uken er det trening som hjelper meg mest. Anonymkode: dc55f...2fa Her og! Anonymkode: f890f...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 Tenker en tur til legen er en god ide. Jeg dro til legen med de samme symptomene. Trodde jeg var i ferd med å bli utbrent, men hadde omtrent ikke jern igjen i kroppen. Uavhengig av hva som er grunnen til dine symptomer, er nok fastlege riktig adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå