Gå til innhold

Forslag til julefilm for barn alder 4-10 år

Popc0rn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jul i Andeby Polar Expressen og ett Juleeventyr Ebenezer Schrooge  😀🎅🎅🎅

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange gode forslag her. ❤️ Tar gjerne flere.

Anonymkode: a27b2...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke polarekspressen, den er dritskummel. Passer bedre for voksne/ folk som ikke reagerer på de stive maskefjesene. 

Ellers er det ganske stor forskjell på 4 og 10, men mine tips er feks Julekongen, Klaus, Grinchen, Elf, The Christmas Chronicles 1 og 2, Hjemme alene og ev den første Harry Potter filmen. 

Anonymkode: 9d388...b33

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (7 timer siden):

Forslag til julefilm for barn alder 4-10 år?

The grinch

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke polarekspressen, den er dritskummel. Passer bedre for voksne/ folk som ikke reagerer på de stive maskefjesene. 

Ellers er det ganske stor forskjell på 4 og 10, men mine tips er feks Julekongen, Klaus, Grinchen, Elf, The Christmas Chronicles 1 og 2, Hjemme alene og ev den første Harry Potter filmen. 

Hæ min unge så polarekspredsrn når han var fire. Han syntes ikke den var skummel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den animerte Grinchen filmen. 

Anonymkode: e642e...b2e

Den med Jim carrey er best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som kommer ut i løpet av dagen på Netflix (Snøsøsteren).

Anonymkode: 34fba...192

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santa Clause, Grinchen, Bøgda som glømte at det var jul, Snekker Andersen og Julenissen, Teddybjørnens Jul, Astrid Lindgrens Jul (gammel, ikke ny), Mikke Mus-julefilmene på Disney+, Christmas Chronicles, Elf, Frost, Hjemme Alene, Pinnemann, også kommer det en ny julenissefilm på Netflix den 4. Desember som ser morsom ut.

Anonymkode: 86e68...879

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (8 minutter siden):

Hæ min unge så polarekspredsrn når han var fire. Han syntes ikke den var skummel

Unger er forskjellige. Mine unger syntes den var kjempeskummel. Som voksen tok det litt tid før jeg skjønte helt hvorfor, ikke så lett for et barn å forklare. Men i etterkant skjønner jeg det veldig godt. 

Mine barn er nå store, men synes fortsatt den filmen er skummel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

4 åringen min elsker den og Grinchen. Sitter bestandig sammen med han når han ser disse 

Anonymkode: 234c6...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. :) 

Jeg spesifiserte visst ikke godt nok. Jeg skal ha niesene og nevøene mine på besøk og den yngste er fire år og den eldste er ti år. Jeg tenkte at vi kunne se en julefilm sammen. Så filmen vi velger oss må passe for fire til ti år.

Jeg har sjekket dem litt mer nå og noen måtte jeg ta av lista. Fireåringen kan ikke engelsk og kan ikke lese, så Hjemme Alene, Elf, Santa Clause funker ikke fordi filmene har ikke norsk tale. Harry Potter er ikke veldig julete, men den er uansett aaaltfor lang for fireåringen da. Og 9-årsgrense blir også litt høyt for fireåringen. Fireåringen er en gutt som liker sprell, så han hadde eeeelsket Hjemme Alene da. 😂 Får skrive den bak øret til senere. 

Har lagt de som er aktuelle inn på en liste på JustWatch. Jeg har JustWatch på GoogleTV, så vi klikker bare på filmen på TVen og så går den direkte til streamingtjenesten min som har filmen. :)  Legger ved lista her i tilfelle andre også er interessert.

JustWatch - Julefilmer for barn 4-10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfebuss skrev (23 timer siden):

Arthurs julegaverace

Jaaaa, den var så bra! Kan hende en fireåring er litt liten? 

Anonymkode: 6c139...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athurs julegave race.

Snøsøstrene.

Disney jul +++

De fem legendene.

Grinhen animert 

Tre nøtter til Askepott.

Julestjernen.

Anonymkode: fb4a9...fae

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...