Gå til innhold

Etter 8 måneder begynner jeg å kjenne meg forelska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr for 8 mnd siden. Etter 3-4 ble vi offisielt kjærester, selv om ingen hadde sagt at vi var "forelska" i den andre, bare likte hverandre godt. Jeg var tiltrukket fra start og vi hadde så mye til felles, dessuten framsto han som en utrolig bra fyr. Og det bildet har ikke endra seg. Rettere sagt syns jeg det enda mer nå. Og jeg føler at følelsene vokser. Vi har vært på 2 helgeturer sammen og har det så utrolig bra da. Ellers møtes vi ikke så veldig ofte pga begge har barn. Lunsj en gang i uka, og overnatting 2-3 netter i mnd. Men følelsene vokser og vokser, ganske sakte, men i riktig retning. Og endelig sa han at han var forelska i meg. Jeg føler det samme tilbake, og sa det også. Dette blir bare bedre og bedre. Jeg har vært bekymra fordi jeg ikke har fått den stormende følelsen. Jeg har bare følt meg trygg og komfortabel hele tida, og jeg blir stadig mer komfortabel. Jeg tenker mer og mer at det er en jeg kan dele livet med, men er ikke helt sikker ennå. Vi ønsker å vente 9-12 mnd før vi møter hverandres barn, noe som føles riktig for begge. Vi snakker om at vi godt kan være særboere i mange år, ingen har behov for å bo sammen. 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 4e164...953

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det beste er at sexen blir bedre og bedre. De første mnd var den helt ok/ganske bra. Men nå er den enda bedre. Og føler alt bare vokser til å bli kjempe bra! Jeg føler meg glad og håpefull.

Ts.

Anonymkode: 4e164...953

• Liker 1
Skrevet

Høres flott ut dette 😀

Anonymkode: ed69f...8a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...