AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Ble veldig sjokkert på jobb idag over væremåten til en kollega. Hun er snart 60år og ble advart før jeg begynte der at hun hadde ekstreme humørsvingninger. Idag snakket vi om jobben vi gjør (vil ikke nevne yrke), men det var ikke noe feil mot henne. Plutselig sier han at jeg ikkegjør det og det, kommer ti minutter for sent hver dag (selvom hun også gjør det) vi er nokså selvstendige i vår jobb, å ti minutter over kommer vi ofte begge 2. Hun skrek da hun snakket mot meg og sa tilslutt at jeg kom til å miste jobben, jeg ble så paff at jeg begynte å gråte på vei ut uten at hun så det. Jeg var redd andre kollegaer så dette men det gjorde de heldigvis ikke. Gikk bak et bygg og det bare fosset ut. Har tidligere hatt ei annen litt vanskelig ei på avdelingen, men da jeg kom der jeg måtte gå til dor å jobbe videre, kommer denne dama ned idag og var i kjempe godt humør og muntrer meg opp. Skulle nesten tro at hun har fått med seg dette. Hva tenker dere, kom hun tilfeldig ned til meg? Gjorde kollegaen min feil? Det er pinlig å ha det slikt på en arbeidsplass. Er 34år Anonymkode: 7b930...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Ikke nok med det men hun sier alt dette til vår tredje kollega, så nå rotter de seg sammen og jeg kjenner jeg allerede gruer meg til jobb imorgen. Jeg hadde aldri klart å skjelle/kjefte slikt på et annet menneske. Anonymkode: 7b930...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #3 Del Skrevet 29. november 2024 Hva gjør man etter man har blitt skjelt ut? Jeg er ikke vant til dette. Veldig merkelig at hun som pleier å være pirkete kom ned og var superglad. Nesten hjalp meg. Anonymkode: 7b930...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #4 Del Skrevet 29. november 2024 Kan jo hende noen hørte det og er bare fint om de da muntret deg opp. Det har tydeligvis bygget seg opp litt sinne ifbm forsentkomming og det ER faktisk slik at det er ikke greit å komme for sent selv om noen andre gjør det. Med mindre man har et system der det er lov og man jobber det inn. Foruten dette kan du fint ta opp med kollega og/eller leder, verneombud til og med hvordan man snakker til sine medarbeidere. Men husk at begge sider skal høres. Anonymkode: 8f985...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 Sykemeld deg. Søk andre jobber. Anonymkode: 6c077...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jo hende noen hørte det og er bare fint om de da muntret deg opp. Det har tydeligvis bygget seg opp litt sinne ifbm forsentkomming og det ER faktisk slik at det er ikke greit å komme for sent selv om noen andre gjør det. Med mindre man har et system der det er lov og man jobber det inn. Foruten dette kan du fint ta opp med kollega og/eller leder, verneombud til og med hvordan man snakker til sine medarbeidere. Men husk at begge sider skal høres. Anonymkode: 8f985...eb7 Det er helt sant. I vår jobb er det ingen som venter på oss, men klart de ti minuttene må skjerpes inn på. Hun gjorde det samme til inntil nylig, så smertelig hun skal hakke på meg. Nå skal jeg snart ned på pauserommet der jeg vet hun sitter, skal late som ingenting og ny dager ny dag for meg. HVis hun fortsatt er sur så går det utover min trivsel på jobb og sjefen min (som advarte meg mot at hun kunne ha dårlige dager) og spre dårlig humør på jobb, vite dette. Jeg løp ut og gråt litt igår. Mulig noen så meg da men det vsr virkelig ikke meningen. Jeg vil aldri bli syntes synd på. Anonymkode: 7b930...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 Skulle ikke stå smertelig 😅 Skulle stå merkelig * Anonymkode: 7b930...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg