Gå til innhold

Heklet teppe som raknet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva menes forresten med «kan litt håndarbeid» ? Jeg tror ikke at dette damemennesket noensinne har heklet så mye som ei luftmaske.

Anonymkode: 663bc...a4f

Jeg vet ikke. Det er moren min som møter henne iblant i forbindelse med familieselskaper. Og da har hun fått vite at hun strikker og hekler og sånt. Og da moren min spurte om hun kunne ta jobben sa hun bare ja, sa ingenting om at dette ikke var noe hun hadde kunnskap om. Senere ringte hun moren min og "klaget" over at dette var veldig vanskelig og at hun dessverre var nødt til å ta 700 for det. Kunne ikke falle oss inn at hun bare satt der og tråklet. Så for meg at dette må jo bli helt perfekt og at hun sikkert er kjempenøye.

Anonymkode: 1c0b3...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier det er en eldre dame som har gjort det, da tenker jeg egentlig demens... Kan ikke forstå dette på noen annen måte. 

Anonymkode: 85531...9e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var overraskende dårlig. 

Hva sier din mor?

Anonymkode: 3f2a6...2b8

Hun ble lei seg på mine vegne og tilbød seg å betale halvparten. Jeg sa til henne at om det blir snakk om det teppet neste gang hun møter denne dama så må hun gjerne si at dette var jeg overhodet ikke fornøyd med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du sier det er en eldre dame som har gjort det, da tenker jeg egentlig demens... Kan ikke forstå dette på noen annen måte. 

Jeg tenkte det samme. At det må være noe som ikke er helt riktig i topplokket. Men moren min har ihvertfall ikke sett noen andre tegn på det. Men som sagt så kjenner vi jo ikke henne godt i det hele tatt. Men tror nok vi hadde fått vite det om hun var blitt syk på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenkte det samme. At det må være noe som ikke er helt riktig i topplokket. Men moren min har ihvertfall ikke sett noen andre tegn på det. Men som sagt så kjenner vi jo ikke henne godt i det hele tatt. Men tror nok vi hadde fått vite det om hun var blitt syk på noen måte.

Ikke sikkert hun er klar over det selv ennå. Demens tar ofte lang tid å få noen diagnose på. Det tok 5 år fra tegnene begynte å vise seg til det ble noen diagnose hos oss. Rart håndarbeid var en av tingene vi merket endringer på...

Håper du finner noen som vil fikse denne "reparasjonen". Veldig kjedelig å betale for ingenting! 😔

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...