AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:52 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:52 Jeg har et stort heklet teppe hvor et par av rutene hadde raknet opp en del. Kan hekle litt selv, men vet ikke hvordan man fikser sånt og får det pent. Så jeg ga det til en slektning som kan litt håndarbeid. Jeg sa at det ikke trengte å bli perfekt (var redd det skulle bli veldig kostbart, for jeg skulle jo betale for jobben), men hadde ikke avtalt en pris på forhånd. Etterhvert fikk jeg høre at det var en kjempejobb og hun måtte ha 700 for det. Tenkte at hun er sikkert mye mer nøye enn jeg ville kreve av henne, men satte pris på det og betalte. Da jeg fikk teppet tilbake fikk jeg hakeslipp. Følte meg lurt 😭 (På bildene er det det stygge som er det som er fikset, det som ser bra ut var ikke raknet) Jeg lurer på, er det veldig vanskelig å fikse et slikt teppe og få det til å se bra ut? For 700 kr kunne jeg vel forventet noe bedre? Hva hadde dere sagt og gjort? Jeg har aldri fikset oldemorsruter, men vet jo de er raske og veldig enkle å lage. Veldig glad i teppet og synes dette var litt leit. Anonymkode: 1c0b3...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:54 Anonymkode: 1c0b3...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet torsdag kl 21:02 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:02 Det der er ELENDIG arbeid. Jeg hadde fiksa det for deg gratis. En granny square tar ikke lang tid å fikse, max 10min. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet torsdag kl 21:03 #4 Del Skrevet torsdag kl 21:03 Jeg ville aldri faen vippset vedkommende 700kr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:07 Er det bare disse rutene som er fikset, eller er det flere? Anonymkode: 7b6be...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:43 #6 Del Skrevet torsdag kl 21:43 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er det bare disse rutene som er fikset, eller er det flere? Anonymkode: 7b6be...16c Det er disse to. Mulig hun har festet noen tråder her og der på teppet ellers som jeg ikke visste om, men det var kun disse to rutene som var synlig raknet. Anonymkode: 1c0b3...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:46 #7 Del Skrevet torsdag kl 21:46 Jajakvinne12 skrev (40 minutter siden): Jeg ville aldri faen vippset vedkommende 700kr. Jeg vippset moren min som betalte henne da hun hentet det for meg. Gammel dame, kjenner henne ikke egentlig. Får meg liksom ikke til å si noe nå 😩 Anonymkode: 1c0b3...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:49 #8 Del Skrevet fredag kl 06:49 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er disse to. Mulig hun har festet noen tråder her og der på teppet ellers som jeg ikke visste om, men det var kun disse to rutene som var synlig raknet. Anonymkode: 1c0b3...2bc Hun har hatt god timesbetaling da. Dette var ikke pent. Jeg hadde ikke tatt penger for det der for å si det sånn. Anonymkode: 7b6be...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet fredag kl 07:09 #9 Del Skrevet fredag kl 07:09 Hadde hun garn til å fikse det? Altså samme som teppet. Om ikke hadde det vært mye finere å bare bytte ut rutene med om så ensfargede, for der der var ikke helt heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:50 #10 Del Skrevet fredag kl 07:50 Det der hadde jeg nektet å betale for. Kunne gjort det bedre selv, og jeg kan kun fingerhekle. Men hvis du allerede har betalt får du ta det som en dyr lærdom: aldri betal før du har sett resultatet. Anonymkode: bc38f...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:59 #11 Del Skrevet fredag kl 07:59 Skulle likt å se hvordan det så ut før reparasjonen. For det ser jo ut som hun bare har tråkla det sammen. Anonymkode: 3d4e6...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå