AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hei. Håper på et raskt svar. Jeg er ikke så god på kommunikasjon, og i hvert fall ikke når det gjelder Tise. Er redd for å få dårlige vurderinger og selger ofte klær mye billigere enn det jeg la det ut for på annonsen for å virke snill. Fikk en melding av en på Tise i dag som sier at hun byr 250kr for noe jeg har lagt ut på Tise for 380kr. Jeg ville først legge ut produktet for 400kr, men jeg så at mange gjorde det samme uten så stor respons / likes på flere måneder. Jeg synes at 250kr er for lite med tanke på kvaliteten på produktet jeg selger. Jeg kjøpte produktet selv for rundt 500kr nypris, og produktet er nesten ikke brukt av meg. Hun har ikke lagt inn noe bud, hun bare skrev i chatten at hun byr 250kr. Hva skal jeg svare hun? Jeg er så dårlig på svar og jeg er redd for å virke frekk. Er det i disse tilfellene man skriver på annonsen at jeg har fått et bud på 250kr? Eller forventer hun nå at hun skal kjøpe den? Eller skal jeg si noe om at jeg helst vil selge den for over 300kr? Anonymkode: 3ceb4...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Hei! Jeg ønsker ikke selge for under 350. Jeg ga selv 500 for dette og det er svært lite brukt. Anonymkode: 4f402...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Jeg pleier ofte ikke svare på sånne skambud, du vil jo uansett ikke få dårlig rating av henne med mindre du selger til henne?? Du kan jo godt si at du har ønsker i utgangspunktet å selge det for 380 kr. Jeg har bydd på varer til fullpris og fått beskjed om at de ikke selger via den tise betalingstjenesten og da har jeg rett og slett ikke kjøpt varen. På tise er det nok ganske vanlig at det ikke er så mye diskusjoner og ikke noe forventning om at man må svare er det jeg får inntrykk av. Vanskelig å få kjøpt varer også for folk svarer jo ikke på bud. Tror det skyldes at det er mange unge folk der inne og en del inaktive kontoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Du kan få den for «prisen du ønsker» Anonymkode: 34379...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Det finnes veldig mange forskjellige folk på Tise og finn, hvor noen setter lavt og ønsker bud, mens andre setter en høy pris og "forventer" evt pruting. Selv praktiserer jeg at det som er satt som pris er det personen ønsker, men dersom jeg ser at den er priset litt for høyt, OG den har ligget ute en god stund, så kan jeg få meg til å spørre om de vil selge den billigere. Evt om man kan få en rabatt på kjøp av flere varer. Dette er noe flere har sagt ja på, og jeg selv har praktiser på mine salg. Noen ganger har jeg også gitt avslag uoppfordret når noen har kommet for å hente vare, da de var veldig hyggelig og uten noe pes for meg. Det samme har da noen gjort med meg. Du må derfor bare svare at du ikke ønsker å selge for så lavt. Du kan jo gi motbud på 350, evt litt lavere dersom du ikke får andre som vil kjøpe etter en viss tid? Selv om du kjøpte for 500kr ny og lite brukt, så koster det ofte for frakt og Tise-gebyr for kjøper, og da blir det så og si nypris for en vare som ikke er ny, og ingen returrett. Dersom du absolutt ikke vil selge for lavere enn det du har satt, så burde du skrive det i annonsen. Flere som gjør det, og det er helt greit. Da vet man at personen bare ønsker å selge til den prisen, og evt gjør noe annet dersom det ikke er mulig å få solgt. Anonymkode: f2ba3...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #6 Del Skrevet 19 minutter siden Tusen takk! Skrev at jeg helst ikke selger for under 300kr da det er såpass lite brukt Anonymkode: 3ceb4...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå