AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Noen som vil dele sin opplevelse med ren nattstilling? Hvordan er det over tid? Slik jeg ser det får man mer betalt for mindre stress, samt lengre friperioder Hva er fordeler/ulemper? Anonymkode: 25303...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg taklet det ikke, var så sliten i friperiodene mine at jeg ikke hadde noe liv. Jeg trives best med vanlig dagstilling. Men folk er jo så forskjellige, noen elsker turnus mens andre ikke kan fordra det. Man må vel bare prøve det for å se 🤷♀️ Anonymkode: 3bed6...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg jobbet fulltid natt i to år, og elsket det. Men da var jeg yngre, og brukte friperiodene på å jobbe ekstra eller reise, i tillegg til at jeg tok noen fag ved siden av. Nå hadde jeg ikke taklet det. Etter jeg ble 30 har jeg behov for mer søvn, og jeg sover ikke godt på dagtid. Jeg har heller ikke det samme sosiale nettverket med folk som har mye fri, så jeg kjeder meg fort om jeg har for mye fri sammenhengende. Det er deilig med en uke ferie, men når annenhver uke for det meste består av trening, tv og husarbeid så blir jeg rastløs. Anonymkode: 77078...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå