AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:21 Noen som har dette? Trenger hjelp til å forstå.. Anonymkode: 97379...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:26 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:26 Ja, vi har det. Hva er det du trenger hjelp med? Anonymkode: caa33...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:43 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:43 Å hurra! Har flere spørsmål, så her kommer de. Jeg har jo dispenser nr 1 for vaskemiddel og 2 for tøymykner/vaskemiddel. Skal jeg bare fylle disse opp nå og så trenger jeg ikke fylle vaskemiddel ved hver vask? Og jeg bruker ikke tøymykner så ofte egentlig, så hva gjør jeg hvis jeg vil vaske en vask UTEN tøymykner, og det er tøymykner i dispenser nr 2? Er det nå mulighet for å skru av tøymykner helt? Og hvis jeg skal vaske ull, skal jeg da fylle vaskemiddel i den manuelle boksen? Men må jeg ikke da skru av automatisk dosering, og hvordan gjør jeg det? Kjekt med ny vaskemaskin, men denne var veldig mye mer moderne enn jeg var vandt til.. Anonymkode: 97379...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet fredag kl 20:07 #4 Del Skrevet fredag kl 20:07 Har Bosch vaskemaskin med i-dos (automatisk såpedosering) bruker aldri tøymykner, så den står tom. Vaskeprogrammet bestemmer om den skal bruke i-dos eller den manuelle doseringen/luken. Så til vanlig 40- og 60-vask bruker jeg i-dos. Det er plass til en hel refill-pose med neutral vaskemiddel oppi, så ikke veldig ofte jeg fyller. Om jeg ønsker å bruke den manuelle doseringen/luken, så trykker jeg på knappen for i-dos for å velge mellom automatisk/manuell på det aktuelle programmet. Ull/silke-program bruker som standard den manuelle skuffen for vaskemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå