AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #21 Del Skrevet 29. november 2024 Cyndaquil skrev (13 timer siden): Ja dere hva syns dere? Er det noe gode tilbud? Eller synst dere tilbudene i Norge er litt tamme? Jeg synes deg det positivt at så mange butikker og kjeder har tilbud samtidig. MEN det er ikke store rabatter det er snakk om. De fleste har 25-30 % på noen ting. Enkelte reklamerer med «opptil 60 /80% rabatt! Gale priser» så går du inn og finner en eller to ting. Feks sommerklær i størrelse xxs eller 56 for barn , og resten er 20% hvorfor er det ikke noen skikkelig bra rabatter i Norge ? Slik som tv, elektronikk eller lignende på 60%? Eller de store kostbare legosettene på rabatt? jeg har i lang tid leita etter Lego tilbud på «voksen» settene. Men alltid når det er Lego tilbud, er ikke de store flotte settene inkludert. Jeg tenker på de settene som koster 4000kr til vanlig . Ingen tilbud å se der gitt Dyrtiden glemt under Black Friday ? Personleg så har eg ikkje så stor sans for Black Friday i en tid da det fokus på miljø-og klimae, og dyrtid . Black Friday er en amerikansk tradisjon som har forplantet seg til Norge. Black Friday handler i stor grad om kjøpepress, og få folk til å øke sitt private forbruk. Det oppsiktsvekkene er at det er dem som står fremst under klimabrølet som også står fremst i køene under black friday, og skinnet bedrar . Anonymkode: e320d...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #22 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg er en surpomp som boikotter alt av slike dustete tilbud.Vi erjo så opptatt av miljø og økonomi helt til rundt juletider,da er alt glemt.Jeg trenger poteter,de er det ikke tilbud på. Anonymkode: 3843e...d1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #23 Del Skrevet 29. november 2024 Irriterer meg mer over at man flere og flere steder må kjøpe to ting for å få tilbudet. Nei jeg har ikke alltid lyst på to ting i hver butikk. Så da dropper jeg de, jeg kjøper ikke mer enn planlagt som jo målet dems er. Anonymkode: 68242...792 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #24 Del Skrevet 29. november 2024 Alt som jeg ventet et tilbud på - er det ikke tilbud på. F.eks. Dyson Air wrap. 😅 Anonymkode: d9d38...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #25 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg måtte ha ny seng til ett av soverommene ettersom datter har fått samboer, og ergo trengte større seng når hun kom hjem til jul. Så da ventet jeg til black week, og fikk kjøpt seng til 50 %.. Helt greit! Samme med gaver. Jeg har funnet alt på tilbud, og det er ordentlige ting. Som stand up surf board til 70 % - riktignok i oktober, og skinnveske til 50 %, bilder til 50 %. Alt fra ønskeliste, men jeg kan plukke på salg. Jeg synes det er greit, og nå er jeg nesten ferdig med julegavene. Helt greit det og. Dette er jo ting jeg hadde kjøpt uansett, så det er ikke slik at jeg har latt meg påvirke til å kjøpe noe jeg egentlig ikke skulle ha. Jeg hater å shoppe, så for meg er dette bare å spare penger. Det er en del som ikke har like gode tilbud da... Anonymkode: 8da3b...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 29. november 2024 #26 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes faktisk det har vært en del bra rabatter i år. F.eks Kid interiør har -50% på hele butikken, Feel -40%, Kremmerhuset -40-60%. Vita, Kicks, Get Inspired og Fredrik & Louisa har hatt/har mange gode tilbud denne uka. Bare for å nevne noen. Har fått unna alle julegavene (stor familie)😊 Anonymkode: d2b76...ed3 Men så har KID igjen blir ganske så dyrt i forhold til hva det var. Prisene har skutt i været 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #27 Del Skrevet 29. november 2024 Alt på KID er jo på 50% hvis du bare venter til riktig uke. Ellers er det mye sånt: Jada, du skal få (litt) rabatt, men bare hvis du kjøper over en viss sum! Kremmerhuset var bra da. Anonymkode: bd26e...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #28 Del Skrevet 29. november 2024 Synes det var mye 3 for 2 ja... Og alltid den 20%'en som er standarden for mange uansett årstid. Men jeg skal ha litt kjedelige husholdningsting, og det har egentlig ikke vært så mye av i år. Anonymkode: e0472...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #29 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er jo scam,ca 80 % av butikker skyter prisene i været for så å sette ned på "tilbud".Var en artikkel om det nylig. Anonymkode: 3843e...d1a Scam er scam for de som blir lurt. Men om man har trengt nye airpods noen uker, og de nå er til laveste pris noen gang i Norge, er det da scam? Anonymkode: 91875...54f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #30 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det oppsiktsvekkene er at det er dem som står fremst under klimabrølet som også står fremst i køene under black friday, og skinnet bedrar . Anonymkode: e320d...846 Det fremstår veldig merkelig å si noe sånt. Du vet da ikke noe om det, og ikke finnes det logisk heller. Anonymkode: 572a1...01e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #31 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synes faktisk det har vært en del bra rabatter i år. F.eks Kid interiør har -50% på hele butikken, Anonymkode: d2b76...ed3 Jaha, når har Kid IKKE 50% på hele butikken? De og Princess kjører jo det året rundt. Anonymkode: 8435a...1da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #32 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det fremstår veldig merkelig å si noe sånt. Du vet da ikke noe om det, og ikke finnes det logisk heller. Anonymkode: 572a1...01e Det er vel kjent for dei aller fleste at det er ein samanheng mellom økt forbruk, og miljø-og klima. Black Friday burde vert avviklet forlengst. og er utvilsamt ein inspirasjonskilde til økt forbruk. Det har rent inn med Black Friday både på e-poster, mobilen. Nå er det forøvri ikkje lenger bare Black Friday ,men Black Week, og da er det vel ikkje lenge før ein Black Year. Anonymkode: e320d...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #33 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg har som mange flere her fått gjort unna mange julegaver denne uka. Ikke så mye igjen, og det er i grunnen deilig. Funnet mye fint på tilbud på mellom annet stormberg, xxl og norli. Har også funnet ny tv på salg som jeg ellers ikke hadde hatt råd til 🤩🤩 Ellers har jeg brukt denne siden en del for å få gode tips til julegaver på tilbud: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/ . Siden kombinerer både gavetips og gode black friday tilbud, noe som er greit når man ikke helt vet hva man skal kjøpe. Anonymkode: 1458f...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #34 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel kjent for dei aller fleste at det er ein samanheng mellom økt forbruk, og miljø-og klima. Black Friday burde vert avviklet forlengst. og er utvilsamt ein inspirasjonskilde til økt forbruk. Det har rent inn med Black Friday både på e-poster, mobilen. Nå er det forøvri ikkje lenger bare Black Friday ,men Black Week, og da er det vel ikkje lenge før ein Black Year. Anonymkode: e320d...846 Ja, det er godt kjent, men hvorfor skulle klimaforkjempere av alle stå først i køen på en slik dag / uke? Har du kilder? Anonymkode: e0472...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #35 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg synes det som ødelegger for "tilbudene" er at man må kjøpe 2 produkter for å få 30%... da går det som regel opp i opp. Anonymkode: 56ac5...3b0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #36 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det som ødelegger for "tilbudene" er at man må kjøpe 2 produkter for å få 30%... da går det som regel opp i opp. Anonymkode: 56ac5...3b0 Jeg er enig i at det er irriterende, men jeg løste det ved å kjøpe en dyr genser som var nedsatt, og så bare noen strømper. Nå er det jo begrenset hvor mye sånne ekstrating man trenger, men man trenger ikke kjøpe to dyre produkter. Anonymkode: 361b6...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. november 2024 #37 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Irriterer meg mer over at man flere og flere steder må kjøpe to ting for å få tilbudet. Nei jeg har ikke alltid lyst på to ting i hver butikk. Så da dropper jeg de, jeg kjøper ikke mer enn planlagt som jo målet dems er. Anonymkode: 68242...792 Ja det er ein uting mange butikkar har byrja med. Treng dei å tømma lageret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #38 Del Skrevet 29. november 2024 Det er mye prisjuks, selv om måten de gjør det på er teknisk lovlig. De setter opp prisen i x tid før salg og sier det er -40% men i realiteten er det -10% ifht prisen før de satte den opp. Så skal man handle noe må man sjekke prisen nøye. Sjeldent jeg har handlet på black week. Anonymkode: aa3db...3ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. november 2024 #39 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er mye prisjuks, selv om måten de gjør det på er teknisk lovlig. De setter opp prisen i x tid før salg og sier det er -40% men i realiteten er det -10% ifht prisen før de satte den opp. Så skal man handle noe må man sjekke prisen nøye. Sjeldent jeg har handlet på black week. Anonymkode: aa3db...3ba Ein må vita kva ting er verd, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 30. november 2024 #40 Del Skrevet 30. november 2024 Capazitet skrev (31 minutter siden): Ja det er ein uting mange butikkar har byrja med. Treng dei å tømma lageret? I USA har de Black Friday nettopp for å få ned lageret så de kan pynte på regnskapstall og i Norge har vi bare adoptert hele greia og mange butikker vil bare være med på festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå