Gå til innhold

Hva syns dere om black friday/month/week tilbudene i Norge ?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Ja dere hva syns dere? Er det noe gode tilbud? Eller synst dere tilbudene i Norge er litt tamme?

Jeg synes deg det positivt at så mange butikker og kjeder har tilbud samtidig. MEN det er ikke store rabatter det er snakk om. De fleste har 25-30 % på noen ting. Enkelte reklamerer med «opptil 60 /80% rabatt! Gale priser» så går du inn og finner en eller to ting. Feks sommerklær i størrelse xxs eller 56 for barn , og resten  er 20% 

hvorfor er det ikke noen skikkelig bra rabatter i Norge ? Slik som tv, elektronikk eller lignende på 60%? Eller de store kostbare legosettene på rabatt? 

jeg har i lang tid leita etter Lego tilbud på «voksen» settene. Men alltid når det er Lego tilbud, er ikke de store flotte settene inkludert. Jeg tenker på de settene som koster 4000kr til vanlig . Ingen tilbud å se der gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er heller ikke imponert over tilbudene. "30% rabatt på ALT! Unntatt x, y, z ..."  Pleier ikke å kjøpe noe på  black week vanligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (6 minutter siden):

Er heller ikke imponert over tilbudene. "30% rabatt på ALT! Unntatt x, y, z ..."  Pleier ikke å kjøpe noe på  black week vanligvis.

Jaaa. Og x,y og Z var jo typisk de tingene folk vil kjøpe, trenger og håper på et tilbud på 😊

og har de X, Y og Z på tilbud er det i rare størrelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...