AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Ei jeg er venn med på Facebook kan jeg ikke sende messenger melding til. Jeg er ikke blokkert, for jeg kan se hennes profil og meldingsikonet vises på hennes profil. Men når jeg trykker på send melding på messenger så kommer det opp gul skrift hvor det står "kan ikke sende". Har hun begrenset meg eller bare slettet messenger? Anonymkode: 340ec...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Prøv å send vanlig SMS. Anonymkode: 9979d...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 skjermed meg og innimellom, prøv igjen litt senere? kanskje det er nettforbindelse? Anonymkode: e127f...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 Ja kan gjøre det. Har ikke telefonnummeret hennes. Men ser det er lenge siden hun la ut noe på Facebook. Anonymkode: 340ec...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ei jeg er venn med på Facebook kan jeg ikke sende messenger melding til. Jeg er ikke blokkert, for jeg kan se hennes profil og meldingsikonet vises på hennes profil. Men når jeg trykker på send melding på messenger så kommer det opp gul skrift hvor det står "kan ikke sende". Har hun begrenset meg eller bare slettet messenger? Anonymkode: 340ec...bc4 Noen kan legge inn sperrer for å motta Messenger meldinger. Anonymkode: cd30b...d4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2024 #6 Del Skrevet 30. november 2024 Hun har blokkert muligheten for å sende meldinger i appen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #7 Del Skrevet 30. november 2024 Det går an å blokkere folk på messenger, selv om man ikke blokkerer dem på facebook. Anonymkode: 1659f...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Sikkert blokkert deg i messenger da. Gjort det samme med eksen Anonymkode: 32376...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 Har du sjekket om du mangler siste oppdateringen på telefon? Det fiksa sperren for meg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå