Gå til innhold

Får ikke sendt melding til en person på messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg er venn med på Facebook kan jeg ikke sende messenger melding til. Jeg er ikke blokkert, for jeg kan se hennes profil og meldingsikonet vises på hennes profil. Men når jeg trykker på send melding på messenger så kommer det opp gul skrift hvor det står "kan ikke sende". Har hun begrenset meg eller bare slettet messenger?

Anonymkode: 340ec...bc4

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å send vanlig SMS.

Anonymkode: 9979d...c99

Skrevet

skjermed meg og innimellom, prøv igjen litt senere? kanskje det er nettforbindelse?

Anonymkode: e127f...9ee

Skrevet

Ja kan gjøre det. Har ikke telefonnummeret hennes. Men ser det er lenge siden hun la ut noe på Facebook.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ei jeg er venn med på Facebook kan jeg ikke sende messenger melding til. Jeg er ikke blokkert, for jeg kan se hennes profil og meldingsikonet vises på hennes profil. Men når jeg trykker på send melding på messenger så kommer det opp gul skrift hvor det står "kan ikke sende". Har hun begrenset meg eller bare slettet messenger?

Noen kan legge inn sperrer for å motta Messenger meldinger. 

Anonymkode: cd30b...d4b

• Liker 2
Skrevet

Hun har blokkert muligheten for å sende meldinger i appen 

Skrevet

Det går an å blokkere folk på messenger, selv om man ikke blokkerer dem på facebook.

Anonymkode: 1659f...96e

Skrevet

Sikkert blokkert deg i messenger da. Gjort det samme med eksen

Anonymkode: 32376...a55

Skrevet

Har du sjekket om du mangler siste oppdateringen på telefon? Det fiksa sperren for meg😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...