AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Har en kompis (sent 20 åra) som jeg gikk et studie med for flere år siden. Han har tatt opp kontakten på nett og jeg syntes det er veldig hyggelig! Men jeg har ikke turt å møte han enda, fordi jeg er redd for at han skal prøve seg. Innimellom så prøver han å flørte veldig forsiktig. Jeg er ikke interessert sånn sett og vrir alt til vennskapelig. Er det slemt av meg å møte han fordi jeg vil vi skal ta opp kontakten som venner? At han bare får prøve seg og få et nei? Anonymkode: 335f5...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Synes det er dårlig stil å ikke si det rett ut. Han vil få forhåpninger og kanskje bli knust. Anonymkode: 0ba66...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 Si det tett ut at det kun er vennskap på bordet. Anonymkode: 77933...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Synes det er dårlig stil å ikke si det rett ut. Han vil få forhåpninger og kanskje bli knust. Anonymkode: 0ba66...64e AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Si det tett ut at det kun er vennskap på bordet. Anonymkode: 77933...eb9 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, uten at han prøver litt mer… Han har tidligere spurt om jeg vil være med på hyttetur (med flere). Så måtte de bytte helg, men han spurte om bare vi to kunne dra like vell. Skal jeg da bare si «nei, beklager, jeg ønsker kun vennskap»? Føler det blir litt hardt, da han prøver så forsiktig…. Vil nesten møte han, for at han skal prøve holde rundt meg eller noe, for da er det lettere 🙈 Men så vil jeg ikke gi han forhåpninger med å møte han heller… er vanskelig når han er så forsiktig! ts Anonymkode: 335f5...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, uten at han prøver litt mer… Han har tidligere spurt om jeg vil være med på hyttetur (med flere). Så måtte de bytte helg, men han spurte om bare vi to kunne dra like vell. Skal jeg da bare si «nei, beklager, jeg ønsker kun vennskap»? Føler det blir litt hardt, da han prøver så forsiktig…. Vil nesten møte han, for at han skal prøve holde rundt meg eller noe, for da er det lettere 🙈 Men så vil jeg ikke gi han forhåpninger med å møte han heller… er vanskelig når han er så forsiktig! ts Anonymkode: 335f5...046 Det er ikke "hardt" å si at du ønsker å møte ham som venner altså. Det er helt vanlig og oppegående og når man er voksen og nesten 30 så må man tåle det. Hvis noen hadde sagt det til deg, ville du følt at det var slemt? Jeg er nesten 40, kvinne, og har nettopp vært mottaker til en tilsvarende beskjed. Det er helt uproblematisk! Man vet når man går inn og er interessert i noen, at det er godt mulig den andre ikke føler det likt. Og har man historikk som venner, er det jo sannsynlig at det er ønske om å holde det der hos den andre:) Du kan stå trygt i å fortelle det og takke nei til tur bare dere to hvis du tenker at det blir for intimt. Det er aldri negativt å kommunisere tydelig, når du i tillegg er hyggelig og oppegående:) Anonymkode: 22188...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå