AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:36 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:36 Av og til ser jeg at enkelte definerer seg som skilt. Hvorfor? Anonymkode: df71c...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet torsdag kl 19:44 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:44 Det har litt med livserfaring å gjøre tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:51 Livserfaring, status. jeg er snart 40, og jeg tror jeg hadde foretrukket en mann som har vært gift og skilt enn en som har vært evig singel eller har hatt flere kortvarige forhold. Å være skilt _kan_ også bety at man har evnen til å forplikte seg. at man definerer seg som skilt sier også noe om identitet, tenker jeg . Kanskje at man har barn? Anonymkode: 1817d...cde 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden For noe tull. Jeg tenker at en person som definerer seg ut fra et tidligere forhold ikke har klart å gå videre. "Alle" har ekser, om de var gift, samboere, særboere eller kjærester. Anonymkode: df71c...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For noe tull. Jeg tenker at en person som definerer seg ut fra et tidligere forhold ikke har klart å gå videre. "Alle" har ekser, om de var gift, samboere, særboere eller kjærester. Anonymkode: df71c...5cf Hvorfor spør du da? Anonymkode: 27f21...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor spør du da? Anonymkode: 27f21...8c3 Samme lurer jeg på.. Anonymkode: f5305...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Kanskje fordi det er en faktisk status i folkeregisteret. Sivilstatus står som skilt etter skilsmisse. Anonymkode: 3f4ed...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje fordi det er en faktisk status i folkeregisteret. Sivilstatus står som skilt etter skilsmisse. Anonymkode: 3f4ed...e06 Ja, og det blir stående til man eventuelt gifter seg igjen. Samboer, for eksempel, er ikke en gyldig sivilstatus i folkeregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg definerte meg som singel en stund. Da tror jeg folk trodde at jeg var ute etter kjæreste, og ikke være singel lenger. Da jeg heller begynte å definere meg som skilt, tror jegikke folk trodde at jeg var ute etter forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Skilt= overlapping eller hadde noen på lur eller kikker ikke nå. Singel= ledig Anonymkode: 06fa5...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Fordi de har vært gift før? Anonymkode: 954a4...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Det sier litt mer å skrive at man er skilt enn å skrive at man er singel. Jeg skriver at jeg er enke etter at mannen min døde for noen år siden. Det sier noe (men ikke mye) om min livshistorie. Anonymkode: a59c9...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå