AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Leter etter kjærligheten på nytt. Er i slutten av 30 årene og har vært singel i 2 år. Møtt en jeg likte godt på denne tiden. Det ble ikke noe mellom oss. Anonymkode: db2d5...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Synes det er vanskelig å skjønne at folk vil ha kjæreste Anonymkode: 782c1...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det synes nok de fleste som aktivt leter Anonymkode: cdcbb...508 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes det er vanskelig å skjønne at folk vil ha kjæreste Anonymkode: 782c1...bf7 Denne tråden handler ikke om ditt perspektiv. Ønsker å høre fra andre som har hatt det som meg. Og så skal du selvfølgelig få mene det du vil. Trenger bare ikke gjøre det i denne tråden. Anonymkode: db2d5...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Ja. Jeg aner ikke hvordan folk møtes Anonymkode: 9e395...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Leter etter kjærligheten på nytt. Er i slutten av 30 årene og har vært singel i 2 år. Møtt en jeg likte godt på denne tiden. Det ble ikke noe mellom oss. Anonymkode: db2d5...53d Er47 og syns det er vanskelig. Sikkert bedre når man bor i en storby og ikke liten by. Anonymkode: 2ca09...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det synes nok de fleste som aktivt leter Anonymkode: cdcbb...508 Syns det er vanskelig og leter ikke. Hvorfor dukker han ikke opp på døren? Anonymkode: b06a1...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Singel i fire år. Håpløst vanskelig. Godt jeg trives alene også.. Anonymkode: 6627b...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er47 og syns det er vanskelig. Sikkert bedre når man bor i en storby og ikke liten by. Anonymkode: 2ca09...39a Nei, virkelig ikke 😅 Tror de fleste synes det er vanskelig. Er 41, har vært singel i fire år. Ga opp tidligere i år 🙈 Anonymkode: 0bdd2...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Føler på det samme. Har datet en del, men har ikke blitt noe mer. Singel i snart 3 år. Dame 44. Anonymkode: 36d41...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leter etter kjærligheten på nytt. Er i slutten av 30 årene og har vært singel i 2 år. Møtt en jeg likte godt på denne tiden. Det ble ikke noe mellom oss. Anonymkode: db2d5...53d Hvilke arenaer leter du i da? Tinder? På byen? Lag og foreninger? Kirkekaffe? Hva søker du i en kjæreste og hva bidrar du med? Anonymkode: 3ad05...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Kirkekaffen finner du ikke meg i alle fall. I den alderen vi er, så er vi jo litt mer satt. Vi går på jobb, spiser, går ut på en annen måte og treffer generelt færre folk. I tillegg er mange opptatt og i et forhold, så da blir det færre muligheter rett og slett. Ps., jeg har ikke prøvd enda, må rydde i hodet etter et snilt, men fortsatt kjipt brudd. M45. Anonymkode: 6492d...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #13 Del Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke arenaer leter du i da? Tinder? På byen? Lag og foreninger? Kirkekaffe? Hva søker du i en kjæreste og hva bidrar du med? Anonymkode: 3ad05...9ea Leter på tinder. Er ikke på byen eller i lag og foreninger. Anonymkode: db2d5...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå