AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Inspirert av den andre tråden rettet mot kvinner. Trenger du, som mann, ha følelser for å ha sex med kvinne? Jeg kan begynne. Jeg har hatt sex med to kvinner uten følelser. Hun ene røyket og det var turnoff, men jeg klarte å gjennomføre. Hun maste om mer og hadde nok mer følelser enn hun innrømmet, men jeg kom med masse unnskyldninger og gjorde det bare en gang. Hun andre fikk jeg faktisk følelser for, vi ble gift, fikk hus, barn og ble skilt etter mange år sammen. Jeg tror at det beste for meg er å ha følelser for henne, det blir rett og slett noe annet. Anonymkode: 3338d...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er kvinne så jeg skal jo ikke svare. Men jeg klarer ikke å dy meg: Helt 100% sikker på at de fleste menn kan ha sex med en kvinne uten å føle noe som helst annet enn kåthet. Anonymkode: 2c325...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Sex uten følelser som forelsket eller elsker, ja det kan gå så lenge det er tiltrekning og kjemi. Kan fint bli med en dame hjem fra byen om det er noe der. Hun trenger ikke være den aller peneste, men en kjemi må likevel være til stede. Sex uten tiltrekning, det får jeg ikke til. Kunne ikke hatt sex med noen jeg følte var frastøtende, det gjelder både utseende og personlighet. Det hjelper ikke at kroppen er pen så lenge hun er dum som ett brød, frekk og ufordragelig. Jeg mister tenningen om jeg mister respekten. Anonymkode: 9c6ee...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg må ikke det, men er ingen tvil om at sexen er bedre med følelser Anonymkode: 4e916...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Erfaring så bidrar det til å forstå hverandre i den seksuelle tilnærmelsen ovenfor hverandre. Anonymkode: a8d5e...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Har hatt helt vanvittig bra sex med damer jeg har hatt null kjærlige følelser for. Mer som to ekstra gode venner med felles mål om om veldig gode erotiske opplevelser. Anonymkode: 2ff70...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #7 Del Skrevet 33 minutter siden Må ikke ha deg nei, men da må jeg leve ut en fantasi. Må late som om hun er noe annet, lage et scenario i hodet. Da kan opprettholde ereksjonen og gjennomføre med nesten hva som helst. Anonymkode: 0ee9c...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå