Stor pike Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg har kjøpt ribbesylte og julesylte på Rema, sånn 3 for 2. Men det så lite smak! Jeg er klar over at det sannsynligvis er mer smak i et stykke og ikke minst hvis jeg kjøper på Bondens marked fx. Men det betyr ikke at Rema har lov å jukse på smaken for det. *føler meg snytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Lag den heller selv og krydre den ekstra. Anonymkode: 662d5...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 Hva er forskjellen på ribbesylte og julesylte? Anonymkode: ce335...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 Stor pike skrev (12 minutter siden): Jeg har kjøpt ribbesylte og julesylte på Rema, sånn 3 for 2. Men det så lite smak! Jeg er klar over at det sannsynligvis er mer smak i et stykke og ikke minst hvis jeg kjøper på Bondens marked fx. Men det betyr ikke at Rema har lov å jukse på smaken for det. *føler meg snytt* Skal du ha skikkelige produkter så kjøper du ikke vakumpakket supermarked pålegg. Finn deg en gårdsbutikk der du bor og dra dit. Da får du prima kvalitet. Anonymkode: 67ccb...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå