AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:53 Jeg er autistisk . Noe av det som roer ned hodet mitt og jeg elsker er å høre sanger på slowmotion (redusert hastighet). Det er gull! men eneste måten jeg kan gjøre det på er på pcn med Windows media player , eller tiktok og velge 0,5 hastighet. Dette er plundrete og på tiltok får man ikke høre hele sangenene . Skulle gjerne hørt på slowmo sanger på gåtur for eksempel men finner ingen apper eller noe man kan bruke til å sakte end sanger. Er villig å betale , om bare noen vet om noe? Anonymkode: bd08b...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:55 #2 Del Skrevet torsdag kl 17:55 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er autistisk . Noe av det som roer ned hodet mitt og jeg elsker er å høre sanger på slowmotion (redusert hastighet). Det er gull! men eneste måten jeg kan gjøre det på er på pcn med Windows media player , eller tiktok og velge 0,5 hastighet. Dette er plundrete og på tiltok får man ikke høre hele sangenene . Skulle gjerne hørt på slowmo sanger på gåtur for eksempel men finner ingen apper eller noe man kan bruke til å sakte end sanger. Er villig å betale , om bare noen vet om noe? Anonymkode: bd08b...f74 Jeg er for gammel til disse moderne appene og smarttelefonen og slikt, så kan ikke svare deg på det. MEN, i gamle dager, da jeg var ung, så gjorde vi ting slik: (krever at du har tilgang til en datamaskin) Steg 1 last ned sangene du vil ha (f.eks i mp3 format) Steg 2 bruk Audacity (gratis) til å manipuler lyden på den måten du vil (Effect > Change Tempo f.eks) Steg 3 lagre (export) den redigerte lydfilen Steg 4 flytt den redigerte lydfilen til din lydavspiller (f.eks mobiltelefonen din) Anonymkode: b2832...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:01 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:01 På YouTube er det enkelt hvis musikken du liker er der. Bare still inn avspillingshastigheten der. Anonymkode: 2a763...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet torsdag kl 19:12 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): På YouTube er det enkelt hvis musikken du liker er der. Bare still inn avspillingshastigheten der. Anonymkode: 2a763...fdd Ja, dette. Du finner det meste av musikk på YT, og du kan innstille avspillingshastighet til 25%, 50% eller 75% redusert hastighet (og høyere enn normalt også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Real Virtuality Skrevet torsdag kl 19:22 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:22 Trodde jeg var den eneste som drev med sånt. Mulig jeg også er autist, da. Selv hører jeg ganske ofte på denne her, i 50 prosent hastighet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet torsdag kl 23:26 #6 Del Skrevet torsdag kl 23:26 Spotify har fra 0,5 til 3,5 ganger hastighet. NRK appen har fra 0,8 til 2 ganger hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:31 #7 Del Skrevet torsdag kl 23:31 TBL12 skrev (4 minutter siden): Spotify har fra 0,5 til 3,5 ganger hastighet. NRK appen har fra 0,8 til 2 ganger hastighet. Jeg har ikke lyktes å finne det på Spotify . Har du er oppskrift snille deg ? ts Anonymkode: bd08b...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:40 #8 Del Skrevet fredag kl 10:40 Hvis du har musikk lagret på telefonen så kan du bruke VLC Media Player til avspilling, den har innstillinger for å justere hastighet. VLC kan du forresten bruke på PC også. Anonymkode: 2160c...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå