Gå til innhold

BOKSEN - sesong 1

Perine

Anbefalte innlegg

Zenhouse skrev (1 time siden):

Trekker tilbake at det var kjedelig. Har sett neste episode. Syns det var veldig morsomt nå 😅

Da jeg så dagens episode tenkte jeg at nå blir sikkert folka på KG overbeviste også 😆 Heldigvis, for disse trådene på KG gjør reality mye gøyere! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yamask skrev (15 minutter siden):

Da jeg så dagens episode tenkte jeg at nå blir sikkert folka på KG overbeviste også 😆 Heldigvis, for disse trådene på KG gjør reality mye gøyere! 

Jeg synes at den forrige episoden var litt kjedelig, men i dag var det gøy å se😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (2 timer siden):

Jeg synes at den forrige episoden var litt kjedelig, men i dag var det gøy å se😀

Enig! Jeg hadde ikke tenkt å se mer, men i mangel av annet tanketomt fjas, ble det boksen i kveld og…. Bedre oppgaver i dag, generelt et gøyere program i kveld! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den første oppgaven var gøy, men lagoppgaven og hundegreia var gjesp. Ikke overbevist enda. Mulig det blir bedre med færre deltakere så man slipper å se "det samme" igjen og igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt rettferdig dette? Delt i 2 lag og så de dårligste der kan havne i duell. Mens da kan andre som er dårligere går foran. Burde vært de 2 dårligste sammenlagt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

badevakta skrev (56 minutter siden):

Jeg synes den første oppgaven var gøy, men lagoppgaven og hundegreia var gjesp. Ikke overbevist enda. Mulig det blir bedre med færre deltakere så man slipper å se "det samme" igjen og igjen. 

Jeg synes hundejagingen var så vittig. Måten de løp og datt på. Emma som ble tatt- etter 0,5 meter 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er et morsomt program så langt, første episode var litt langdryg, men tok seg opp i neste episode.
Men, her som i "Jaget" er det helt tydelig at ting ikke er helt slik det er fremstilt. De står ikke i boksen i fullt utstyr og ikke vet at de skal bli jaget av en hund 🙄 Man skal vite hva man gjør når man skal gjennomføre dette, og som vi ser, så løper alle med hendene samlet foran seg. Det er jo ikke naturlig å løpe slik, så det har de garantert fått beskjed om. Og at de har fått beskjed om at når hunden tar de, så skal de ligge helt stille. De blir jo heller ikke fraktet i boksene, slik det ser ut som, for det er jo direkte trafikkfarlig og det har jo ikke TV2 lov til.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig irriterende Katarina var i dag. Hun var too much... Var sånn at jeg til slutt håpet at hun skulle ryke😴 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikio skrev (20 timer siden):

Så utrolig irriterende Katarina var i dag. Hun var too much... Var sånn at jeg til slutt håpet at hun skulle ryke😴 

Helt enig. Hun er helt uspiselig i konkurranser, og ikke et veldig bra forbilde når hun er sånn og hun har barn i tillegg, og da lærer hun at barna sine at ingenting er bra nok hvis man ikke er best. Og det var det min datter på 15 som sa, at hun har lært det fra sin familie og overfører nok det videre til sine barn, at det ikke er bra nok, så lenge man ikke vinner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluggen skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Hun er helt uspiselig i konkurranser, og ikke et veldig bra forbilde når hun er sånn og hun har barn i tillegg, og da lærer hun at barna sine at ingenting er bra nok hvis man ikke er best. Og det var det min datter på 15 som sa, at hun har lært det fra sin familie og overfører nok det videre til sine barn, at det ikke er bra nok, så lenge man ikke vinner. 

Synes det virket litt som hun tok til seg det Gro Hammerseng - Edin sa og at innsatsen også var viktig! Selv om man ikke gikk helt til topps. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...