Gå til innhold

BOKSEN - sesong 1

Perine

Anbefalte innlegg

Ludovica- skrev (1 time siden):

Vet ikke om du sikter til meg- men du må tåle at folk syns noe annet enn deg. Jeg har forøvrig ikke at noe imot at Katarina ønsker å spille. Ikke hatt noe imot at hun ønsker å prøve å vinne. Det er væremåten hennes og energien hennes (den man ser i disse episodene hvertfall) jeg ikke liker. Du syns hun er tøff. Jeg syns ikke det. Sånn er det med mennesker. Man vil aldri bli likt av alle og det må man nesten akseptere. 

Ja? Og her er du å sier at jeg skal tåle det? Ehm, right back at ya? Du sa din mening, jeg sa min. Og her er du og sier at jeg skal tåle det? Mens du ikke gjør det. Ok😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyxros skrev (14 timer siden):

Ja? Og her er du å sier at jeg skal tåle det? Ehm, right back at ya? Du sa din mening, jeg sa min. Og her er du og sier at jeg skal tåle det? Mens du ikke gjør det. Ok😂

Hva babler du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte programmet kjempegodt! Mange morsomme oppgaver og mye variasjon i oppgavene (alt fra fysiske oppgaver, logikk og spontan performance), så her var det noe for alle 😅 Mange underholdende deltakere, jeg heiet nesten på de aller fleste til slutt. 

Det eneste jeg syns var skivebom var den oppgava på kjøpesenteret. Den tror jeg Hkeem følte veldig på. Åpenbart en mye kjipere oppgave for han enn for de øvrige. På grunn av hudfargen. Dessverre 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien, men synes finalen var kjedelig! Kunne spolt i sikkert en halvtime i første del, og den «velge boks» oppgave synes jeg ikke var så interessant. Mathilde måtte bare ta boksen som var igjen, hun kunne ikke påvirke resultatet uansett! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (På 16.3.2025 den 0.01):

Jeg likte serien, men synes finalen var kjedelig! Kunne spolt i sikkert en halvtime i første del, og den «velge boks» oppgave synes jeg ikke var så interessant. Mathilde måtte bare ta boksen som var igjen, hun kunne ikke påvirke resultatet uansett! 

Enig. Finaleoppgaven var veldig skuffende.

Meek vant på ren flaks.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...