Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt lei av å se Emma som stadig trekker seg fra oppgaver, og som klarer å unngå dueller hver gang. Burde vært større konsekvenser for å trekke seg fra oppgaver. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Torsdagens episode: 

Emma trakk seg i første utfordring og ble dårligst i andre utfordring, men surfer med videre i kjent stil. 
Emma innrømmet i starten av episoden at hun slet med å motivere seg for utfordringer som kun gjaldt henne, men at motivasjonen slo seg på under lagoppgaver for da måtte hun prestere på vegne av andre. Noe vi har sett tydelig.
Emma har virket "ferdig" siden episode 2.

Mads Hansen på sin side uttrykte at utfordringene var frivillige der han var tilfreds med at Emma og Hkeem satt på kanten av bygget før de trakk seg.

Veldig rart konkurransekonsept. Det er liten til ingen vits å pushe seg for å utføre utfordringene, programlederen er tilfreds med at deltakerne trekker seg og konsekvensene er random uansett.

Boksen har gått fra 8/10 til 4/10 på mine rangeringer.

Ellers synes jeg den rappelleringsutfordringen med det tauet i kontorlandskapet var gøy å se på, og kokkekonkurransen på mini-kjøkken var helt greit. Nytenkende. 

Nå ligger det i kortene at Emma trekker seg, og at Hkeem og Ola blir værende med videre.
Håper virkelig hun trakk seg og at Hkeem og Ola fortsetter.

Endret av Ctrl
  • Liker 15
Skrevet
Ctrl skrev (2 timer siden):

Torsdagens episode: 

Emma trakk seg i første utfordring og ble dårligst i andre utfordring, men surfer med videre i kjent stil. 
Emma innrømmet i starten av episoden at hun slet med å motivere seg for utfordringer som kun gjaldt henne, men at motivasjonen slo seg på under lagoppgaver for da måtte hun prestere på vegne av andre. Noe vi har sett tydelig.
Emma har virket "ferdig" siden episode 2.

Mads Hansen på sin side uttrykte at utfordringene var frivillige der han var tilfreds med at Emma og Hkeem satt på kanten av bygget før de trakk seg.

Veldig rart konkurransekonsept. Det er liten til ingen vits å pushe seg for å utføre utfordringene, programlederen er tilfreds med at deltakerne trekker seg og konsekvensene er random uansett.

Boksen har gått fra 8/10 til 4/10 på mine rangeringer.

Ellers synes jeg den rappelleringsutfordringen med det tauet i kontorlandskapet var gøy å se på, og kokkekonkurransen på mini-kjøkken var helt greit. Nytenkende. 

Nå ligger det i kortene at Emma trekker seg, og at Hkeem og Ola blir værende med videre.
Håper virkelig hun trakk seg og at Hkeem og Ola fortsetter.

Som nevnt tidligere, å tvinge noen til å hoppe i havet, eller i dette tilfellet rappellere ned en høy bygning, er jeg ikke tilhenger av. Jeg kan heller ikke se noe negativt i at de satt på kanten før de konkluderte med at de dette våger jeg ikke. 

Det jeg derimot reagerer på er det urettferdige i utvelgelsen av motstander til taperne av dagens konkurranse. Som denne uken. Ola Svenneby, ligger på delt andreplass, men ender opp i utslagskonkurranse. I tillegg har hans motstander Hkeem vunnet en slik duell tidligere og har dermed erfaring med dette puslespillet som skal legges. Mer urettferdig er det vel ikke mulig å få det. 

På motstander laget er det da tre deltakere som er dårligere plassert en Ola Svenneby som "surfer videre" som du sier.

Joda, dette er et underholdningsprogram og lek. Men et snev av rettferdighet synes jeg det bør være

• Liker 16
Skrevet
Miomino skrev (45 minutter siden):

Som nevnt tidligere, å tvinge noen til å hoppe i havet, eller i dette tilfellet rappellere ned en høy bygning, er jeg ikke tilhenger av. Jeg kan heller ikke se noe negativt i at de satt på kanten før de konkluderte med at de dette våger jeg ikke. 

Det jeg derimot reagerer på er det urettferdige i utvelgelsen av motstander til taperne av dagens konkurranse. Som denne uken. Ola Svenneby, ligger på delt andreplass, men ender opp i utslagskonkurranse. I tillegg har hans motstander Hkeem vunnet en slik duell tidligere og har dermed erfaring med dette puslespillet som skal legges. Mer urettferdig er det vel ikke mulig å få det. 

På motstander laget er det da tre deltakere som er dårligere plassert en Ola Svenneby som "surfer videre" som du sier.

Joda, dette er et underholdningsprogram og lek. Men et snev av rettferdighet synes jeg det bør være

Enig. Man skal ikke tvinges til noe- og det er lett å sitte å kalle folk alt mulig når man sitter komfortabelt i sofaen hjemme. Men- det føles samtidig urettferdig at noen som har vært med på alle aktiviteter skal havne i utslag og eventuelt sendes hjem før de som trekker seg. Så det er en svakhet som kanskje kan justeres dersom det blir en sesong til. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

I utgangspunktet håper jeg vi slipper å se Emma i noen nye reality program på en god stund. Hun burde aldri vært med i Boksen. Makan til syt har jeg ikke sett på lenge.

Men, samtidig skulle jeg gjerne sett henne i Kompani. Da skulle hun blitt tvunget til å være der til slutt, for det hadde hun hatt så godt av. Herregud, hvordan skal det gå med henne om hun ikke får røynt seg noe og kaster inn håndkleet ved første mulighet?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Spoiler

Jeg mener å huske at når Emma fortalte om seg selv, så sa hun at hun likte utfordringer fordi det fikk henne til å vokse som person, det var altså utfordringer som drev henne framover i livet.

Men i episodene, hvor er de ordene blitt av? Jeg kommer ikke til å savne alle "omg" ordene hennes, fælt å høre på..

Endret av Beetlegirl91
  • Liker 6
Skrevet
Spoiler

Er det mulig? Bra hun trakk seg. Har vært med altfor lenge.

• Liker 11
Skrevet

Det var bra at Ola slapp kamp, for det var visst skjedd en feil.  

Jeg synes synd på ham, som er så stiv og sjenert.  

• Liker 5
Skrevet
Perine skrev (1 time siden):

Det var bra at Ola slapp kamp, for det var visst skjedd en feil.  

Jeg synes synd på ham, som er så stiv og sjenert.  

Lurer på hva slags feil, noen som vet? 

Synes det er bra at det heretter er de to nederste som må i duell, det blir mye mer rettferdig.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Bare jeg som synes at Espen gjør litt dårlig figur der inne? 😅

Han var veldig klar over at han tok de fleste poengene og ikke Emil, som faktisk trengte de mer. + sist de var her og mente han og hun håndballspilleren skulle ta stein, saks, papir på hvem som skulle få brikken. Det var jo hun som fant den først og lå foran han mot brikken 🤣

• Liker 9
Gjest Lawyam
Skrevet
Somle skrev (4 timer siden):

Bare jeg som synes at Espen gjør litt dårlig figur der inne? 😅

Han var veldig klar over at han tok de fleste poengene og ikke Emil, som faktisk trengte de mer. + sist de var her og mente han og hun håndballspilleren skulle ta stein, saks, papir på hvem som skulle få brikken. Det var jo hun som fant den først og lå foran han mot brikken 🤣

Trodde da ikke dette var en konkurranse om hvem 'som trenger mest poeng'...eller 'hvem er mest dumsnill'.

Skrevet

For min del ble dette programmet nesten litt ødelagt av Katarina. Håper ikke hun blir invitert med på mange andre programmer. Utover det syns jeg konseptet fungerer så får vi se om det blir en sesong til.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ludovica- skrev (12 timer siden):

For min del ble dette programmet nesten litt ødelagt av Katarina. Håper ikke hun blir invitert med på mange andre programmer. Utover det syns jeg konseptet fungerer så får vi se om det blir en sesong til.

Hvordan ødelegger Katarina spillet?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (9 timer siden):

Vil heller se på Katarina spille spillet, enn å ha med "typer" som Emma, Hakeem og "sabotøren" Emil.

Skulle gjerne hatt litt av hennes konkurranseinstinkt.

• Liker 12
Skrevet (endret)
Beetlegirl91 skrev (10 timer siden):

Hele personligheten hennes byr meg skikkelig imot. Syns hun virker helt forferdelig ufordragelig. Og for meg trekker det da programmet veldig ned. Det betyr ikke at jeg syns det er gøy med personer som Emma.  

(Litt som med hun Line i Boksen forrige sesong- det ble litt ubehagelig å se på selv om det kan være fint med folk som vil spille/har konkurranseinstinkt). 

Endret av Ludovica-
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Ludovica- skrev (6 timer siden):

Hele personligheten hennes byr meg skikkelig imot. Syns hun virker helt forferdelig ufordragelig. Og for meg trekker det da programmet veldig ned. Det betyr ikke at jeg syns det er gøy med personer som Emma.  

(Litt som med hun Line i Boksen forrige sesong- det ble litt ubehagelig å se på selv om det kan være fint med folk som vil spille/har konkurranseinstinkt). 

Enig. At slike er forbilder er skremmende. Så høy på seg selv og bare syt,syt, omg. Fik et helt nytt inntrykk av henne etter dette, og ikke positivt. 

• Liker 4
Skrevet
Xstrella skrev (14 timer siden):

Enig. At slike er forbilder er skremmende. Så høy på seg selv og bare syt,syt, omg. Fik et helt nytt inntrykk av henne etter dette, og ikke positivt. 

Har vi sett samme program? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Mollebolle skrev (7 timer siden):

Har vi sett samme program? 

Ja?

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (6 timer siden):

Ja?

Jeg hadde nok rygget litt unna jeg også. Sånne høylytte, dominerende folk appellerer ikke til meg. Men for all del, hun byr på seg sjøl da, og sikker noen som finner det underholdende  😄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Xstrella skrev (22 timer siden):

Ja?

Vi har i hvert fall helt forskjellig oppfatning av Katarina. Ja, hun er høylytt, engasjert og har et stort konkurranseinstinkt, men hun er på ingen måte stygg mot noen av de andre. Heller ikke manipulerende. Synes hun er en likandes dame med godt humør. Og i motsetning til flere andre, har hun noe mellom øra. 

Endret av Mollebolle
,
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...