Gå til innhold

BOKSEN - sesong 1

Perine

Anbefalte innlegg

Zenhouse skrev (1 time siden):

Trekker tilbake at det var kjedelig. Har sett neste episode. Syns det var veldig morsomt nå 😅

Da jeg så dagens episode tenkte jeg at nå blir sikkert folka på KG overbeviste også 😆 Heldigvis, for disse trådene på KG gjør reality mye gøyere! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yamask skrev (15 minutter siden):

Da jeg så dagens episode tenkte jeg at nå blir sikkert folka på KG overbeviste også 😆 Heldigvis, for disse trådene på KG gjør reality mye gøyere! 

Jeg synes at den forrige episoden var litt kjedelig, men i dag var det gøy å se😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (2 timer siden):

Jeg synes at den forrige episoden var litt kjedelig, men i dag var det gøy å se😀

Enig! Jeg hadde ikke tenkt å se mer, men i mangel av annet tanketomt fjas, ble det boksen i kveld og…. Bedre oppgaver i dag, generelt et gøyere program i kveld! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den første oppgaven var gøy, men lagoppgaven og hundegreia var gjesp. Ikke overbevist enda. Mulig det blir bedre med færre deltakere så man slipper å se "det samme" igjen og igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt rettferdig dette? Delt i 2 lag og så de dårligste der kan havne i duell. Mens da kan andre som er dårligere går foran. Burde vært de 2 dårligste sammenlagt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

badevakta skrev (56 minutter siden):

Jeg synes den første oppgaven var gøy, men lagoppgaven og hundegreia var gjesp. Ikke overbevist enda. Mulig det blir bedre med færre deltakere så man slipper å se "det samme" igjen og igjen. 

Jeg synes hundejagingen var så vittig. Måten de løp og datt på. Emma som ble tatt- etter 0,5 meter 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er et morsomt program så langt, første episode var litt langdryg, men tok seg opp i neste episode.
Men, her som i "Jaget" er det helt tydelig at ting ikke er helt slik det er fremstilt. De står ikke i boksen i fullt utstyr og ikke vet at de skal bli jaget av en hund 🙄 Man skal vite hva man gjør når man skal gjennomføre dette, og som vi ser, så løper alle med hendene samlet foran seg. Det er jo ikke naturlig å løpe slik, så det har de garantert fått beskjed om. Og at de har fått beskjed om at når hunden tar de, så skal de ligge helt stille. De blir jo heller ikke fraktet i boksene, slik det ser ut som, for det er jo direkte trafikkfarlig og det har jo ikke TV2 lov til.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig irriterende Katarina var i dag. Hun var too much... Var sånn at jeg til slutt håpet at hun skulle ryke😴 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikio skrev (20 timer siden):

Så utrolig irriterende Katarina var i dag. Hun var too much... Var sånn at jeg til slutt håpet at hun skulle ryke😴 

Helt enig. Hun er helt uspiselig i konkurranser, og ikke et veldig bra forbilde når hun er sånn og hun har barn i tillegg, og da lærer hun at barna sine at ingenting er bra nok hvis man ikke er best. Og det var det min datter på 15 som sa, at hun har lært det fra sin familie og overfører nok det videre til sine barn, at det ikke er bra nok, så lenge man ikke vinner. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluggen skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Hun er helt uspiselig i konkurranser, og ikke et veldig bra forbilde når hun er sånn og hun har barn i tillegg, og da lærer hun at barna sine at ingenting er bra nok hvis man ikke er best. Og det var det min datter på 15 som sa, at hun har lært det fra sin familie og overfører nok det videre til sine barn, at det ikke er bra nok, så lenge man ikke vinner. 

Synes det virket litt som hun tok til seg det Gro Hammerseng - Edin sa og at innsatsen også var viktig! Selv om man ikke gikk helt til topps. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (På 18.1.2025 den 17.49):

Synes det virket litt som hun tok til seg det Gro Hammerseng - Edin sa og at innsatsen også var viktig! Selv om man ikke gikk helt til topps. 

Synes kommentaren fra Gro, om at "barna våre har godt av å se at vi ikke mestrer alt" var fantastisk fin. Den kan nok flere av oss ha godt av å tygge litt på.

Endret av Mollebolle
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasier skrev (På 17.1.2025 den 8.31):

Syns det er et morsomt program så langt, første episode var litt langdryg, men tok seg opp i neste episode.
Men, her som i "Jaget" er det helt tydelig at ting ikke er helt slik det er fremstilt. De står ikke i boksen i fullt utstyr og ikke vet at de skal bli jaget av en hund 🙄 Man skal vite hva man gjør når man skal gjennomføre dette, og som vi ser, så løper alle med hendene samlet foran seg. Det er jo ikke naturlig å løpe slik, så det har de garantert fått beskjed om. Og at de har fått beskjed om at når hunden tar de, så skal de ligge helt stille. De blir jo heller ikke fraktet i boksene, slik det ser ut som, for det er jo direkte trafikkfarlig og det har jo ikke TV2 lov til.

Man har vel sett akkurat det i flere av konkurransene. At de åpenbart har fått instruksjoner for hvordan oppgaven skal gjennomføres. Som da de var på skøytebanen og hadde stolleken. Ok, de måtte finne ut av at alle måtte SITTE på stolene for at en var ute. Men de ble tydeligvis forklart at de for de neste rundene måtte stå bak streken og vente til musikken stoppet. 
Eller da de var håndballkeepere, hvor det vel kun var to bokser, og alle kom ut av de samme... 

Men det er vel sånne grep de må gjøre, for at dette skal være gjennomførbart. Enten for at det ikke skal ta uendelig tid, eller for at det ikke skal være farlig for deltagerne.

Jeg synes også dette er noe av det morsommere å se på som har kommet senere tid. Og synes ikke at disse grepene ødelegger alt for mye for underholdningen ennå, i det minste.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes konseptet er underholdende nok. Føler ikke det er for langdrygt, men så er jeg ikke i scrolle-generasjonen heller som konstant trenger quick fixes. 🤡

Men, håndballkonken var jævlig dustete. Når oppgaven går ut på å redde flest skudd mot mål og det ene laget bommer to ganger på mål, så vil det ene laget ikke få like mange muligheter til redninger som det andre laget. Slike ting irriterer meg grenseløst. Mulighetene for å sanke poeng bør være helt like (så sant man ikke har opparbeidet seg en fordel e.l.). 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ElectricScum skrev (15 timer siden):

Synes konseptet er underholdende nok. Føler ikke det er for langdrygt, men så er jeg ikke i scrolle-generasjonen heller som konstant trenger quick fixes. 🤡

Men, håndballkonken var jævlig dustete. Når oppgaven går ut på å redde flest skudd mot mål og det ene laget bommer to ganger på mål, så vil det ene laget ikke få like mange muligheter til redninger som det andre laget. Slike ting irriterer meg grenseløst. Mulighetene for å sanke poeng bør være helt like (så sant man ikke har opparbeidet seg en fordel e.l.). 

Enig. Egentlig synes jeg begge? lagkonkurransene hvar vært langdryge og "stor ståhei for ingenting" Kjendiser som hopper i tandemhopp er jo ikke akkurat nyskapende og underholdene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (På 28.1.2025 den 16.44):

Haha, jeg er snart 44 og sliter veldig med å se på tv uten å samtidig scrolle på telefonen! ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig morsomt med så mye forskjellig som kan vippe dem ut av komfortsonen. Alt fra vann, til høyder, hunder eller dans 

Spoiler

Det var hysterisk morsomt å se Ola på dansegulvet. Stiv og utilpass, stakkar. Jeg kjente meg litt igjen i det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Perine skrev (3 timer siden):

Det er veldig morsomt med så mye forskjellig som kan vippe dem ut av komfortsonen. Alt fra vann, til høyder, hunder eller dans 

Skjul innhold

Det var hysterisk morsomt å se Ola på dansegulvet. Stiv og utilpass, stakkar. Jeg kjente meg litt igjen i det.

Veldig enig. Kjente meg igjen jeg også😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dagens episoder og jeg klarer ikke å bli skikkelig engasjert i dette programmet. Alt blir liksom så langdrygt, uansett hva oppgavene er. Mulig det er klippingen som gjør det. Burde kanskje vært enda en utfordring i hvert program, slik at det ble mer action. Jeg vil liksom like dette programmet,  siden Mads Hansen leder det. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det overraskende godt. Pleier ikke være så glad i sånne programmer. Men jeg og Katarina hadde ikke blitt gode venner kjenner jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 time siden):

Har sett dagens episoder og jeg klarer ikke å bli skikkelig engasjert i dette programmet. Alt blir liksom så langdrygt, uansett hva oppgavene er. Mulig det er klippingen som gjør det. Burde kanskje vært enda en utfordring i hvert program, slik at det ble mer action. Jeg vil liksom like dette programmet,  siden Mads Hansen leder det. 😂

Spoiler

Enig med deg. «Problemet» for meg er at vi ser akkurat den samme øvelsen ørten ganger. Lagkonkurransene er noe bedre, særlig i dag hvor de fikk ulike oppgaver/spørsmål innad i hvert lag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...