AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Skrevet 28. november 2024 Jeg er sykt dårlig med å skrive og flørte. Kan noen gi meg gode tips og råd? Anonymkode: c2741...c47
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Skrevet 28. november 2024 Spørs på alderen, hvor gammel er du ca? Anonymkode: 89e37...586
Veggdyret Skrevet 28. november 2024 #4 Skrevet 28. november 2024 Hva står det på profilen hennes, hva har hun bilder av? "Hei, ser du digger vafler, hva er favorittpålegget?" "Hei, du var søt og det var den hunden også - er den din?" Ett eller annet sånt, enkelt og viser at du har lest profilen/sett på bildene hennes, og ikke altfor avskrekkende å svare på. 1
Nettinettet Skrevet 28. november 2024 #5 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er sykt dårlig med å skrive og flørte. Kan noen gi meg gode tips og råd? Anonymkode: c2741...c47 Først og fremst hva er du ute etter med Tinder? Er det en kjæreste? Er det noen har sex med?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #6 Skrevet 28. november 2024 Nettinettet skrev (3 minutter siden): Først og fremst hva er du ute etter med Tinder? Er det en kjæreste? Er det noen har sex med? Kjæreste. Men åpent for det meste egentlig. Anonymkode: c2741...c47
Nettinettet Skrevet 28. november 2024 #7 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjæreste. Men åpent for det meste egentlig. Anonymkode: c2741...c47 Mitt beste tips er å gå all inn for å finne en kjæreste og være tydelig på det til damene du møter. Da vil de respektere deg mer med en gang og gi deg tydelig beskjed om hva de er ute etter. Hvis hun du snakker med sier at hun ikke er interessert i noe seriøst så kan du leke med henne til du treffer noen som vil noe mer seriøst. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #8 Skrevet 28. november 2024 Hvorfor er du dårlig på det? Aldri datet før eller brukt datingsapper? Bare lurer 😊 Anonymkode: 89e37...586
Nettinettet Skrevet 28. november 2024 #9 Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor er du dårlig på det? Aldri datet før eller brukt datingsapper? Bare lurer 😊 Anonymkode: 89e37...586 Hvem er det som IKKE er dårlig på det? Min erfaring er at de aller fleste er skikkelig dårlig på å ta kontakt, vite hvordan de skal ta kontakt, hva de skal se etter osv. Alt går på måfå og ren gjetting. Svært få tar seg tid til å forstå hvordan de kan ha hyggelige opplevelser OG få det de er ute etter via bruken. 1
Fighter83 Skrevet 28. november 2024 #10 Skrevet 28. november 2024 Du burde skrive noe ganske kjapt før matchen forsvinner ihvertfall 😉 Hva med "Hei, jeg ble nysgjerrig på deg. Kan du tenke deg å ta en kopp kakao med meg i løpet av denne helgen? " 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #11 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 17.18): Jeg er sykt dårlig med å skrive og flørte. Kan noen gi meg gode tips og råd? Anonymkode: c2741...c47 bruk chatgpt, spør om 10+ forslag til hva du kan si og velg det beste. Anonymkode: 60dab...b1c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #12 Skrevet 29. november 2024 Fighter83 skrev (22 timer siden): Hva med "Hei, jeg ble nysgjerrig på deg. Kan du tenke deg å ta en kopp kakao med meg i løpet av denne helgen? " Er ikke det for direkte? Eller er det sånn på datingsapper for tiden at menn bør være direkte som mulig? Jeg er den som startet tråden og er 42 år. Har null erfaring med datingsapper. Anonymkode: c2741...c47 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #13 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 17.18): Jeg er sykt dårlig med å skrive og flørte. Kan noen gi meg gode tips og råd? Anonymkode: c2741...c47 Du starter med å si noe om deg selv. Kortfattet med ærlig, gjerne morsomt. Og først da kan du spørre om henne. Å be om info før man har kommentere med info er uhøflig. Og spør om noe intelligent, gitt at du er intelligent. Ikke kom med «hva skjer» eller «treffes?» eller sånne type ting. Sleng gjerne på et hyggelig men ganske nedtonet kompliment. Plukk noe fra et av bildene hennes, så viser du samtidig at du ikke ukritisk har matchet med alle kvinner du ser. Det er ikke primært viktig at du er veldig romantisk eller flørtende, men at du er «normalt oppegående». Fordi så utrolig mange kvinner og menn ikke er oppegående har du da kvittet deg med mye av konkurransen. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke det for direkte? Eller er det sånn på datingsapper for tiden at menn bør være direkte som mulig? Jeg er den som startet tråden og er 42 år. Har null erfaring med datingsapper. Anonymkode: c2741...c47 Jo, det er mye for direkte. Husk at 100% av oppegående damer vet at det er menn på de her plattformene som er psykopater. Før et treff må du sannsynliggjøre at du ikke er en tulling og/eller farlig. Du må altså evne føre en samtale. En kvinne med fornuft siler menn før hun treffer dem. Hun gjør det ved tekst. Det hele er enkelt nok, og må gjøres for hennes egen sikkerhet. Anonymkode: 03748...633 1 1
Bombasi Skrevet 29. november 2024 #14 Skrevet 29. november 2024 (endret) Jeg er egentlig for å skrive noe enkelt og respektfullt som faller deg inn uten å overtenke eller flørte fra start av. Det kan ikke bli feil om du er deg selv, og overanstrengt flørting kan slå feil. Er ikke du når du er deg selv godt nok så får det jammen bare være, tenker jeg. Og siden du er seriøs så hold deg unna pickup-lines og for guds skyld ikke kom med seksuelle anmerkninger. Gjør det enkelt! Men gjør det... Endret 29. november 2024 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #15 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er ikke det for direkte? Eller er det sånn på datingsapper for tiden at menn bør være direkte som mulig? Jeg er den som startet tråden og er 42 år. Har null erfaring med datingsapper. Anonymkode: c2741...c47 Elsker menn som cut the crap. Er dame og pleier å gjøre det selv. Chatting er slit, og man blir ikek ordentlig kjent gjennom det. Anonymkode: ea938...17e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #16 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du starter med å si noe om deg selv. Kortfattet med ærlig, gjerne morsomt. Og først da kan du spørre om henne. Å be om info før man har kommentere med info er uhøflig. Og spør om noe intelligent, gitt at du er intelligent. Ikke kom med «hva skjer» eller «treffes?» eller sånne type ting. Sleng gjerne på et hyggelig men ganske nedtonet kompliment. Plukk noe fra et av bildene hennes, så viser du samtidig at du ikke ukritisk har matchet med alle kvinner du ser. Det er ikke primært viktig at du er veldig romantisk eller flørtende, men at du er «normalt oppegående». Fordi så utrolig mange kvinner og menn ikke er oppegående har du da kvittet deg med mye av konkurransen. Jo, det er mye for direkte. Husk at 100% av oppegående damer vet at det er menn på de her plattformene som er psykopater. Før et treff må du sannsynliggjøre at du ikke er en tulling og/eller farlig. Du må altså evne føre en samtale. En kvinne med fornuft siler menn før hun treffer dem. Hun gjør det ved tekst. Det hele er enkelt nok, og må gjøres for hennes egen sikkerhet. Anonymkode: 03748...633 Herregud så slitsomt. Anonymkode: ea938...17e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #17 Skrevet 29. november 2024 Les profilen hennes. Si noe om det som står der/spør noe relevant Anonymkode: d151e...184
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #18 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Herregud så slitsomt. Anonymkode: ea938...17e Alle er ikke så slitsomme 😊 Anonymkode: 304f1...4fd
Fighter83 Skrevet 29. november 2024 #19 Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke det for direkte? Eller er det sånn på datingsapper for tiden at menn bør være direkte som mulig? Jeg er den som startet tråden og er 42 år. Har null erfaring med datingsapper. Anonymkode: c2741...c47 Ikke om du synes profilen er god nok på at du tørr å ta sjansen på møtes over en kopp. Selv liker jeg ikke meldinger frem og tilbake i evigheter. Er så store sjanser for misforståelser og oppbygging av store forventninger som kan føre til skuffelser. Vil heller ha handling fremfor tomme ord! 2
DeLorean Skrevet 30. november 2024 #20 Skrevet 30. november 2024 Fighter83 skrev (21 timer siden): Ikke om du synes profilen er god nok på at du tørr å ta sjansen på møtes over en kopp. Selv liker jeg ikke meldinger frem og tilbake i evigheter. Er så store sjanser for misforståelser og oppbygging av store forventninger som kan føre til skuffelser. Vil heller ha handling fremfor tomme ord! Evig skriving frem og tilbake er døden. Så det med hun forrige jeg skrev med. Grenser for hvor kjent man blir etter seks uker med 'hatt en fin dag', 'har dagen din vært fin' etc. og utallige selfies. Joda, du ser veldig bra ut men nå vil jeg møtes! 🙄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå