Gå til innhold

Nå: redusert pris hos Kappahl...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har samlet sammen en del penger og kjøpte på mandag klær for ca 5000,- kroner til en kollega som mistet alt i en husbrann. Vi spurte da om det ble et generelt avslag i forbindelse med Black friday og hun i kassa svarte nei. Det var tilbud på kjoler hvis vi kjøpte minst en kjole og en strømpebukse eller accessoirer.

Nå ser jeg at det likevel er -25% på alle varer fra i dag til lørdag. Det hadde utgjort ganske mye på det beløpet og vi kunne da fått kjøpt mer av det hun trenger. Jeg blir irritert! Skal egentlig gi henne gaven i morgen. Har Kappahl noen form for prisgaranti? Skal jeg returnere alt og kjøpe på nytt? Eller skal jeg bare tenke jaja sånt skjer?

Anonymkode: c76f0...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke kollegaen din forsikring???

Aldri forstått meg på dette donoropplegget etter brann. Forsikringsselskapet fører jo over første utbetaling så og si umiddelbart.

Anonymkode: ef04d...cb8

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har åpent kjøp, så returner og kjøp på nytt - mulig de gir deg prisavslaget direkte når du kommer for å returnere. 

Anonymkode: 119a2...cb1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde returnert og kanskje bedt om gavekort? Hadde aldri turt å kjøpe klær til andre voksne mennesker med mindre jeg visste akkurat hva de ønsket seg. 

Anonymkode: ab3ab...085

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en del store kjeder gir tilbake mellomlegget, om du kommer tilbake fordi en vare ble billigere etter at du kjøpte den. Så det er jo bare å prøve. Hvis ikke ville jeg retunert og kjøpt på nytt. Da må de jo gi deg rabbaten :) 

Anonymkode: db36f...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri forstått meg på dette donoropplegget etter brann. Forsikringsselskapet fører jo over første utbetaling så og si umiddelbart.

Åja, så å springe på butikker å handle er det første du gjør etter at huset ditt brenner? Dagen etter da eller? Er jo ikke bare å dele ut penger så folk skal kjøpe til deg heller.

Har sikkert forsikring, men å miste alt i brann en forferdelig påkjenning! Men hun er heldig som har god venner som vil hjelpe litt i en tung tid. Kanskje du fikk litt bedre innsikt nå?

Anonymkode: c2c5e...9ac

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre, men jo hun trodde hun hadde forsikring. Men etter et samlivsbrudd i august så viser det seg at forsikringen står på eksmannen. Og hvis du ikke forstår deg på "donoropplegget" så er du kanskje ikke av det slaget som har empati og medfølelse for andre i en vanskelig situasjon. 

Hun kommer sikkert til å få igjen på forsikringen, men ikke uten en del dokumentasjon mm.

Håper du ikke kommer i en situasjon hvor du trenger hjelp av andre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde returnert og kanskje bedt om gavekort? Hadde aldri turt å kjøpe klær til andre voksne mennesker med mindre jeg visste akkurat hva de ønsket seg. 

Hvis man ikke har noenting, ikke engang sokker og truser, så tror jeg man blir glad uansett hva man får. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis man ikke har noenting, ikke engang sokker og truser, så tror jeg man blir glad uansett hva man får. 

Joda, men bør ikke hun selv få lov til å velge hva hun skal få siden det er hu som skal bruke det? Vi har alle hver vår smak og preferanser på alt fra type undertøy til fasong og farger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Joda, men bør ikke hun selv få lov til å velge hva hun skal få siden det er hu som skal bruke det? Vi har alle hver vår smak og preferanser på alt fra type undertøy til fasong og farger. 

Men det har uansett ikke noe med spørsmålet mitt å gjøre. Orker ikke å gå inn på lange diskusjoner som ikke har noen sammenheng med det jeg spurte om.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at klærne passer? Mange butikker bytter ikke salgsvarer så ikke sikkert hun får byttet om du returnerer for så å kjøpe på nytt

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...