AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Det går stadig reklame med denne, som var i beger før men nå finnes den i kartong også men jeg finner den ikke i butikkene. Har vært og sett på Coop obs, Kiwi, Mega, Rema 1000 men ingen har denne, kun i beger. 🤷♀️😬 Vet noen om den i det hele tatt finnes i kartong? Anonymkode: 95d60...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg har kjøpt den på Rema og på Oda. Anonymkode: 554e4...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 Der jeg bor får en den på rema, extra og spar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 Meny? Søkte opp på hjemmesiden over ser ut som dem er i nettbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har kjøpt den på Rema og på Oda. Anonymkode: 554e4...b72 Ikke på min Rema og ingen nær meg heller. Anonymkode: 95d60...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #6 Del Skrevet 28. november 2024 mon_nom skrev (22 minutter siden): Meny? Søkte opp på hjemmesiden over ser ut som dem er i nettbutikken Nettbutikk kanskje ja, men tenkte fysisk butikk jeg da, handler ikke mat på nett. Anonymkode: 95d60...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. november 2024 #7 Del Skrevet 28. november 2024 Har sett den på Rema 1000 og på Kiwi ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #8 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettbutikk kanskje ja, men tenkte fysisk butikk jeg da, handler ikke mat på nett. Anonymkode: 95d60...deb Når varen finnes på nett hos Meny, så finnes den også ute i butikkene. Meny har ikke noe eget lager til nettkunder, så alle bestillinger de får inn,pakkes i en lokal Menybutikki nærheten av kunden. Anonymkode: 9c4a0...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #9 Del Skrevet 29. november 2024 Fant den på Rema, så påseilet plass, den sto i sin egen hylle og ikke der hvor yoghurtene står. 👏🏼👏🏼😅 Ts Anonymkode: 95d60...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #10 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fant den på Rema, så påseilet plass, den sto i sin egen hylle og ikke der hvor yoghurtene står. 👏🏼👏🏼😅 Ts Anonymkode: 95d60...deb Så bra! de aller, aller, aller fleste kjøpmenn bestiller gjerne inn hvis du ber dem om det. Så til neste gang du ikke finner det du ønsker - si fra! 👍🏼👍🏼 Anonymkode: 7a2ed...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå