AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hva tenker dere. Meg med tråden om jentesøsken- to-eggede tvillinger hva gir en bedre vibe? Klara og Filippa? Klara og Annie? Anonymkode: 073ae...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker dere. Meg med tråden om jentesøsken- to-eggede tvillinger hva gir en bedre vibe? Klara og Filippa? Klara og Annie? Anonymkode: 073ae...bb0 Ikke med æ, men a Anonymkode: 073ae...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Klara og Annie. Filippa er fint men for trendy om dagen, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Klara og Annie synes jeg. Filippa er litt dillete i forhold til Klara. For meg er Klara litt old school. Jeg liker Filippa veldig godt også, men det står kanskje bedre alene. eventuelt Klara og Siri Klara og Olivia Filippa og Henrikke Filippa og Iben Anonymkode: 52c08...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Hva er vibe? Anonymkode: 6665e...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Klara vil aldri gi god vibe. Anonymkode: 69e33...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Klara og Annie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Filippa er ett veldig tungt navn om det skal brukes med Klara. Så av de to er det vel Klara og Annie som går best sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Uttales det Anni? Eller sånn som det skrives med e-en også, men med trykk på i? Syns det klinger best om navnene ikke har samme antall stavelser. Anonymkode: 9b522...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Klara og Annie, men Klara og Jenny er enda finere. Anonymkode: a2808...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Klara og Frida. Anonymkode: 62ead...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Klara og Annie. Filippa går, men det er tyngre. Jeg er utrolig glad i Klara, så ikke enig i de som sier Klara ikke er noe særlig 😉 Både Klara og Jenny, og Klara og Hennie er enda lettere enn Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Klara og Anne. Anonymkode: 25c4a...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Klara vil aldri gi god vibe. Anonymkode: 69e33...80e Uff, føler meg slem for å si det, men vet om bare ei som heter Klara, og gjennom hele barneskolen så var hun en skikkelig mobber! Hun gikk ett år under meg, så ‘’slapp unna’’ da hun bare tok de som yngre! Skolen var ikke så stor, så selvom alle visste, så skygget både jentene og guttene unna henne. Dessverre.. Hun ødelagte mange barndommer tror jeg😬 Og selvom jeg som voksen nå, vet hun dessverre hadde en ganske tøff barndom selv hjemme, og kan nå selvsagt forstå hvorfor hun oppførte seg sånn, så gjør navnet noe med meg på flere måter.. 😩 Hadde en gammel bitter nabo en gang som het Annie😂 Så 🙅♀️ for meg her og.. TS; Skriver dette for å minne deg litt på at uansett hvem navn du velger, så vil garantert noen ikke like de pga egne erfaringer🥰 Men ; Synes Klara og Fillipa gir best vibe😊 Anonymkode: cd41a...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Klare og Filippa, liker ikke Annie. Anonymkode: 67c83...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klare og Filippa, liker ikke Annie. Anonymkode: 67c83...6e9 Mente Klara, ikke Klare 😅 Anonymkode: 67c83...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå