Gå til innhold

Nub theory - er dere enige med Early Glimpse her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fryktelig vanskelig å se noe som helst på bildet, og det ble tatt kun ett. Er klar over FB-gruppen, men der er det ikke lov å poste anonymt, og jeg har ikke fortalt det til noen ennå. Hva tenker dere? Er 12+6 i dag.

IMG_4605.thumb.jpeg.b6744ed9bb74cf095b039c0008981ee4.jpeg

Anonymkode: 74ec3...62e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!

Skrevet

Skulle likt å se hva denne nettsiden spår om man hadde sendt inn et fosterbilde av en geit. Ikke usannsynlig de hadde kommet med en spådom på "gratulerer, du får et pikebarn".

Anonymkode: 7f851...91a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Gratulerer, du får en gutt eller jente!

Anonymkode: 55695...d30

Skrevet

Morsomt. Har dere ikke hørt om nub theory? Ikke at jeg sier det er hundre prosent presis på noen måte, men det stemmer ofte. Er ikke interessert i useriøse avsporinger :)

Skrevet

Nub vises jo ikke på bildet?

Anonymkode: 59cd1...329

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nub vises jo ikke på bildet?

Anonymkode: 59cd1...329

Det tenkte jeg og, men de har jo funnet frem en nub likevel 😂 

Skrevet

Jeg fikk samme, sendte inn til 2stk, fikk refundert penger fra den andre nettsiden da bilde var dårlig og nub ikke var synlig, men earlyglimpse sendte tilbake da de spottet klitoris og blære (fikk også 85% sjanse).

De fikk rett i mitt tilfelle da, men jeg føler kanskje litt at de tok en råsjanse🙈 er jo ganske høy sjanse (50%) for å få riktig uansett hvilke svar de gir.

Anonymkode: 8edca...cd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk samme, sendte inn til 2stk, fikk refundert penger fra den andre nettsiden da bilde var dårlig og nub ikke var synlig, men earlyglimpse sendte tilbake da de spottet klitoris og blære (fikk også 85% sjanse).

De fikk rett i mitt tilfelle da, men jeg føler kanskje litt at de tok en råsjanse🙈 er jo ganske høy sjanse (50%) for å få riktig uansett hvilke svar de gir.

Anonymkode: 8edca...cd7

Haha ja, det er jo det! Blir spennende å se hva som er rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...