AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skal til USA nå og forsøker å komme på hva jeg bør kjøpe med hjem derfra som er billigere, eller som ikke er å få tak i her hjemme, men hjernen er helt blank. Hva ville dere kjøpt? 😃 Anonymkode: be1d7...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Minst mulig med tanke på kronekursen😂 Noe kosmetikk kan kanskje lønne seg. Anonymkode: 0025a...d21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Grunnet kronekursen og generelt prisnivået i USA er det ikke mye som er billigere der lengre. Ville handlet det du har lyst på som ikke finnes eller er så lett å få tak i i Norge. Anonymkode: cc29f...069 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Min første tanke var mat som du ikke finner hjemme. Ellers er det lite det lønner seg å kjøpe… Anonymkode: 09559...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden "Fasiten" er nok det står i innlegget over. Det er forbausende dyrt i USA om dagen, dels grunnet kronekursen. Synes likevel stort sett alt er dyrt der borte nå. Noe så banalt som en Snickers koster pinadø mer i butikken der enn på Rema her hjemme... Var i USA for tre uker siden, og det eneste jeg handlet kjøpte jeg online og fikk levert til hotellet mitt (Hvis du gjør det samme så er det lurt å gi et heads up til hotellet på forhånd om at det kommer pakker til deg på deres adresse). Fordelen med nettkjøpene er dessuten at du slipper unna lokal sales tax som er inntil 12 %. Eller er det som det står i innlegget over: kjøp saker som ikke finnes i Norge eller som er vanskelig å få tak i her. Anonymkode: c03bd...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #6 Del Skrevet 10 minutter siden ville heller brukt pengene på opplevelser der borte. Istendenfor ting som bare samler støv når du er hjemme igjen Anonymkode: cae93...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå