Gå til innhold

Tantra massasje

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det foregår og lingam massasje? 

Har noen fått utløsning eller kun orgasme?

Redd for noe sånt skal skje, eller er de vant med det? Hvor lenge masseres det området? Er det godt og tennenede eller bare som vanlig massasje av ryggen feks?

Anonymkode: d1c38...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 13.33):

Noen som vet hvordan det foregår og lingam massasje? 

Har noen fått utløsning eller kun orgasme?

Redd for noe sånt skal skje, eller er de vant med det? Hvor lenge masseres det området? Er det godt og tennenede eller bare som vanlig massasje av ryggen feks?

Jeg har hat det en gang, men hun tilfredsstilte meg lit så jeg kom over kanten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov med sexkjøp i Norge. Ganske sikker på at dette gjelder den loven

Anonymkode: 01cc2...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (14 minutter siden):

På en vanlig tantraplass? Er redd for at noe sånt skal skje. Masserte hun mye der? Er det stryking og roige bevegelser eller runking? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

feliek54 skrev (17 minutter siden):

Tørket hun det bare stille vekk da eller? Håpte det bare var massasje og at de ikke prøvde på å gjøre så det gikk  . Men for noen kan det vel fort gå over kanten med litt kos der, men i utgangspunktet skal ikke det være ett problem for meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På en vanlig tantraplass? Er redd for at noe sånt skal skje. Masserte hun mye der? Er det stryking og roige bevegelser eller runking? 

Hun masserte meg over alt med sin nakne kropp i nesten en time og jeg var da veldig kåt og med en stiv, men fikk ikke utløsning. Så tok hun lit på pikken og det tok ikke lang tid før det gikk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Manglet et ikke der gitt. Det er ulovlig med sexkjøp i Norge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (4 minutter siden):

Hun masserte meg over alt med sin nakne kropp i nesten en time og jeg var da veldig kåt og med en stiv, men fikk ikke utløsning. Så tok hun lit på pikken og det tok ikke lang tid før det gikk for meg.

Skjønner. Er det  vanlig at de bruker naken kropp? Ser det kun er noen som man kan betale ekstra for å få det. Har de klær på ellers og kun bruker hender? 

Npr de tar på pikken så skal det vel være lingam massasje men ikke så du kommer? Eller selvfølgelig er man kåt så kan det jo fort skje. Men det var ikke flaut eller noe? de bare tørker vekk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skjønner. Er det  vanlig at de bruker naken kropp? Ser det kun er noen som man kan betale ekstra for å få det. Har de klær på ellers og kun bruker hender? 

Npr de tar på pikken så skal det vel være lingam massasje men ikke så du kommer? Eller selvfølgelig er man kåt så kan det jo fort skje. Men det var ikke flaut eller noe? de bare tørker vekk ?

hun masserte meg med hele hennes kropp helt naken. Bruket også henne pupper til å massere med. ja tror deg kalles lingam men hun berørte pikken lit med og da gikk det for meg.  men det er ikke normalt med i Tantra men hun spurte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...