AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #121 Del Skrevet 30. november 2024 Mødre handler med barn fordi fedre jobber turnus og er borte i to uker i strekk. En toåring kan ikke være alene hjemme, og svigermor ser ingen grunn til å passe siden hun hadde fire barn og null stress. Med det været vi har nå så blir vognene skitnere av å bli trillet over parkeringsplassen enn at der sitter et barn der. Skit fra biler og asfalt inneholder skumlere stoffer enn jord og sand fra skogen. Noen burde finne opp en vaskeautomat for vogner og kurver. Kanskje de allerede har det i Japan? Ren vogn til hver nye kunde? Anonymkode: 626d3...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #122 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hjelpes! Det er forskjell på det og å la barnesko med fuglebæsj, spyttklyser med snått og andre ekle ting la barna stå der matvarer skal ligge. Hvis ikke du forstår det, er du bare sykt ego og ekkel! Godt forbilde 😊 Anonymkode: 89342...b4f Tror jeg putter hunden oppi handlevognen neste gang jeg skal ut og handle. Varene er jo innpakket iflg enkelte mødre her inne. Anonymkode: f05d4...d0d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #123 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvis ungene dine er så imiulige, får du holde dem hjemme og få noen til å passe dem. #late mødre. Anonymkode: f05d4...d0d Det er ikke ungene som i utgangspunktet er umulige, det er voksne foreldre som ikke fra tidlig alder lærer ungene å oppføre seg, kanskje fordi de selv aldri har lært det. #Unge mødre av i dag, altså! Anonymkode: 6cd3d...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #124 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mødre handler med barn fordi fedre jobber turnus og er borte i to uker i strekk. En toåring kan ikke være alene hjemme, og svigermor ser ingen grunn til å passe siden hun hadde fire barn og null stress. Med det været vi har nå så blir vognene skitnere av å bli trillet over parkeringsplassen enn at der sitter et barn der. Skit fra biler og asfalt inneholder skumlere stoffer enn jord og sand fra skogen. Noen burde finne opp en vaskeautomat for vogner og kurver. Kanskje de allerede har det i Japan? Ren vogn til hver nye kunde? Anonymkode: 626d3...526 Og dette gjelder alle barn og alle mødre? Hva har jeg gått glipp av her? Anonymkode: 6cd3d...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #125 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg tror ikke dette er et utbredt problem? Sjelden jeg ser barn stå i handlekurver. Jeg har jobbet i butikk i en del år, noen butikker vasker kurvene, andre ikke. Men de kuvene, og også en del av matvarene har garantert vært utsatt for verre ting enn barnesko. Det skitneste vi omgir oss med, er mobilskjermer. Anonymkode: 547cb...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #126 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og dette gjelder alle barn og alle mødre? Hva har jeg gått glipp av her? Anonymkode: 6cd3d...5b8 Nei, kun de med hylende unger i handlevognen. De hadde garantert handlet alene hvis de hadde hatt muligheten. Anonymkode: 626d3...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #127 Del Skrevet 30. november 2024 Komisk å lese den tråden om frivillig barnløse som er okkupert av foreldre som forteller at barn er den eneste lykken i livet og alle som mener noe annet lurer seg selv. Og så i kontrast denne tråden, "jeg gjør hva f jeg vil for å holde ut det helvete på jord det er å ha med ungen min i butikken". Nå vet jeg jo at det ikke nødvendigvis er de samme folka som svarer begge steder, men utrolig hvor ulikt man kan se på livet med barn. Anonymkode: ac1ce...641 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #128 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): OMG! En SER jo nødvendigvis ikke skitten… Og når skal de ansatte vaske vognen, som kanskje blir brukt rett etter en annen har brukt den…. Er du voksen? Uansett fremstiller du ikke deg som den skarpeste kniven i skuffen Anonymkode: 89342...b4f Hahaha, herregud for et svar! Ditto, girl 🔪 Anonymkode: 45832...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #129 Del Skrevet 30. november 2024 Jeg lot barna mine sitte i handlevogn da de var mindre, men ikke med sko på. (Hadde gjerne med egne handleposer eller i verste fall handlenett jeg puttet skoene oppi). Det er MYE lettere å få med seg krakilsk «du får ikke is på en tirsdag» 3-åring ut av butikken hvis den sitter oppi handlevogna og ikke ligger langflat på butikkgulvet. Jeg er ikke så begeistret over å la barnet ligge med ansiktet ned i gulvet på butikken, der har folk gått med sko med tyggis og hundebæsj under. Anonymkode: d9e8c...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #130 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei. Vi mener at du skal ha mer plast for å løse DITT problem. Det er DU som er misfornøyd, det er DU som kan løse problemet ditt. Og så så LETT da gitt! Ta med ekstra plast, eller legg noe i bunn av vognen!!! Så slipper du å forandre verden! Det er så SYKT mye enklere, enn å forandre alle foreldre der ute, men neeeei da. Nå skal vi alle andre tilrettelegge for deg! Jeg bryr meg filla om folk har skitne sko i kurven. For jeg kan løse det problemet superfort så det ikke trenger gå utover meg. Poff! Problem borte! Som magii! mens du? Du tviholder på problemet ditt. Du vil ikke gjøre noe med det. Du vil ha problemet ditt du, og legge skylden på andre. You do you. Men det er fremdeles DU som har et problem. Ikke vi andre. Vi går videre i livene våre. Anonymkode: 3edad...853 Må bare si : handlevognen er laget for å ha varer i, i å ha barn i. Så jeg har mitt på det tørre. Anonymkode: 5b8fc...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #131 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må bare si : handlevognen er laget for å ha varer i, i å ha barn i. Så jeg har mitt på det tørre. Anonymkode: 5b8fc...dba De er ikje laget for å ha barn i. Lær ungebe dine å gå og gi de oppdragelse slik at de kan oppføre seg. Anonymkode: f05d4...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #132 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De er ikje laget for å ha barn i. Lær ungebe dine å gå og gi de oppdragelse slik at de kan oppføre seg. Anonymkode: f05d4...d0d Det hadde falt ut et *Ikke* der. Anonymkode: 5b8fc...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #133 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Må bare si : handlevognen er laget for å ha varer i, i å ha barn i. Så jeg har mitt på det tørre. Anonymkode: 5b8fc...dba Rettelse: handlevognen er laget for å ha varer i, IKKE for å ha varer i. Anonymkode: 5b8fc...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #134 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Rettelse: handlevognen er laget for å ha varer i, IKKE for å ha varer i. Anonymkode: 5b8fc...dba Var visst ikke så lett, dette 😅 Anonymkode: ac1ce...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #135 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Må bare si : handlevognen er laget for å ha varer i, i å ha barn i. Så jeg har mitt på det tørre. Anonymkode: 5b8fc...dba Handlevogner er vel laget for å frakte varer i? I tillegg er den tilpasset for å kunne ha små barn sittende i setet til laget på handlevogna? Noen steder har de og montert et bilsete lignende sete på handlevogn. Og ytterst få steder kommer handlevognene med dobbelt sete. Noen lengre her oppe hevder at de ansatte vasker handlevognene. Det gjør de ikke. Handlevogner og handlekurver blir vasket av et omreisende «team» med spesialutstyr på bilene til å spyle over en hel rekke handlevogner en fei, utendørs. Dette skjer vel en gang i halvåret eller omtrentlig sånnder. Handlevogner med skitne sko oppi er rikelig fulle av alt mulig før de blir vasket. Anonymkode: 6cd3d...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå