AnonymBruker Skrevet 28. november #21 Del Skrevet 28. november Jeg skjønner snart ikke hvorfor folk orker å få unger i dagens samfunn. Vi er blitt så surmaga att det gjør vondt. Ikke tåler vi hylende unger, ikke tåler vi lekende unger, ikke tåler vi unger som løper eller hopper eller er ubetenksomme. Unger som puster generelt. Alt handler om att VI, skitviktige voksne må for all del slippe å ha unger rundt oss, som trossalt gjør helt normale barneting, som å lage lyd og vere litt småskitten. For barn er en skikkelig irriterende del av samfunnet, som burde sees, men ikke høres, og alle foreldre som ikke evner å forstå slikt, bør holde seg hjemme med desse skitne bråkebøttene og ikke plage hele menneskeheten med dess eksistens. Anonymkode: fce5e...175 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #22 Del Skrevet 28. november O lord for en verden vi har blitt. Vi gjorde jo slik når vi var små å. For over 40 år siden. Anonymkode: efcbe...a72 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #23 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner snart ikke hvorfor folk orker å få unger i dagens samfunn. Vi er blitt så surmaga att det gjør vondt. Ikke tåler vi hylende unger, ikke tåler vi lekende unger, ikke tåler vi unger som løper eller hopper eller er ubetenksomme. Unger som puster generelt. Alt handler om att VI, skitviktige voksne må for all del slippe å ha unger rundt oss, som trossalt gjør helt normale barneting, som å lage lyd og vere litt småskitten. For barn er en skikkelig irriterende del av samfunnet, som burde sees, men ikke høres, og alle foreldre som ikke evner å forstå slikt, bør holde seg hjemme med desse skitne bråkebøttene og ikke plage hele menneskeheten med dess eksistens. Anonymkode: fce5e...175 ???? Det er en mellomting mellom å holde bråkebøttene hjemme fordi de ‘’plager menneskehetens eksistens’’ og å ta hensyn. Anonymkode: cb903...e08 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #24 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Folk hoster, nyser og peller seg i nesen før de tar på handlevogner eller matvarer i butikken de ikke skal ha likevel. Handlevognene står her og der på parkeringsplassen til noen rydder dem, matvarer moses eller knuses i dem, ungdommer leker med de på kveldstid osv. Det er med andre ord helt tullete å tro at disse vognene er rene og trygge å legge uemballert mat i, uavhengig om foreldre lar barna stå i de eller ikke. Anonymkode: f683c...dc4 Det er ingen unnskyldning for å mangle folkeskikk. Merkelig hvordan så mange mener de så lyset og ble bedre mennesker straks de ble foreldre, samtidig som omtanke for folk rundt virker å forsvinne. Anonymkode: ac1ce...641 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. november #25 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Folk hoster og nyser og tørker av seg med skitt og møkk på de kurvene. Hilsen butikkansatt Anonymkode: 43658...008 Og han single enslige hadde nettopp hånda i buksa for å rette på ballene før han tok kurv. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #26 Del Skrevet 28. november Det er uker mellom hver gang de vognene blir vasket, og i mellomtiden har rester av kjøttkraft, råtne grønnsaker, med mer lekket ut der, og varer som er lagt på gulvet blitt plukket opp igjen, lagt på plass, lagt i vogn. Og mye mer. Handtaket er nok tatt på mange titals ganger før bare den dagen, av folk som ikke vasker hender, eller har klødd seg diverse steder på vei til butikken, nettopp tatt opp etter hunden, og mye mer. Nei, jeg bryr meg ikke så mye om hva den vognen blir brukt til. Dønn uhygienisk er den uansett. Anonymkode: 3dcd0...794 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #27 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner snart ikke hvorfor folk orker å få unger i dagens samfunn. Vi er blitt så surmaga att det gjør vondt. Ikke tåler vi hylende unger, ikke tåler vi lekende unger, ikke tåler vi unger som løper eller hopper eller er ubetenksomme. Unger som puster generelt. Alt handler om att VI, skitviktige voksne må for all del slippe å ha unger rundt oss, som trossalt gjør helt normale barneting, som å lage lyd og vere litt småskitten. For barn er en skikkelig irriterende del av samfunnet, som burde sees, men ikke høres, og alle foreldre som ikke evner å forstå slikt, bør holde seg hjemme med desse skitne bråkebøttene og ikke plage hele menneskeheten med dess eksistens. Anonymkode: fce5e...175 Er du en av de som setter på seg støydempende headset på flyet også lukker øynene og lar ungen skrike og hyle hele flyturen? De som har valgt å få unger, eller hund, eller whatever får ta problemene deres valg har ført med seg. Ikke la det gå utover resten av samfunnet. Anonymkode: 0bc2f...96b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #28 Del Skrevet 28. november Da sønnen min var liten var det uaktuelt å plassere han oppi handlevogna med skoene på. Og ja, jeg så surt på andre foreldre som gjorde dette. Bare fordi det er mange mulige kilder til skitt i en handlevogn, betyr ikke at noe så opplagt unødvendig er greit. Anonymkode: ac37b...934 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #29 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvor skitne tror du sko er..? Og altså, det er jo emballasje utenpå maten? Jeg antar du ikke klager om unger løper rundt omkring i butikken, da? Noen ganger MÅ man ha småunger med i butikken. Er de slitne og overtrøtte, kan det å la dem sitte oppi en vogn/kurv gjøre faren for høylydte og slitsomme meltdowns mindre. Er de overgiret og full i energi, kan det å la dem være oppi en vogn/kurv være det tryggeste alternativet, og det som er minst frustrerende for dem som lar seg provosere av barn som løper i beina på dem og/eller plukker på varer i hyllene. Anonymkode: b51c9...77d Barnesko kan være ganske skitne.. er barna små, kan de sitte i "stolen" i handlevogna, ikke stå. Har aldri latt mine stå med sko oppi vognene, det er virkelig ikke nødvendig. Tror heller jeg aldri har sett barn stå i vogner på butikken. Anonymkode: 1f804...852 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #30 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du en av de som setter på seg støydempende headset på flyet også lukker øynene og lar ungen skrike og hyle hele flyturen? De som har valgt å få unger, eller hund, eller whatever får ta problemene deres valg har ført med seg. Ikke la det gå utover resten av samfunnet. Anonymkode: 0bc2f...96b Har ikke hatt småunger som hyler på 25 år, men kan være jeg tar på meg støydempende headsett om andre sine unger hyler på flyet, for slik er faktisk livet, vi må tilpasse oss livet og de rundt, og ha litt forståelse for att ting av og til sklir totalt ut, selv om de aller fleste foreldre prøver så godt de kan og tilpasse seg oss andre dødelige. Anonymkode: fce5e...175 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 28. november #31 Del Skrevet 28. november Jeg er litt sånn dommedagsprofet så jeg er bare redd at vognene skal velte og ungene dette på hodet i flisegulvet i butikken 😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #32 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Oppdaget rester av hundebæsj i ene handlevognen. Jeg ga beskjed i butikken og spurte om det gikk an å få et forbud mot at unger sitter oppi handlevogner og -kurver. Det har nå blitt ordnet heldigvis. Det står skilt og personalet gir beskjed hvis noen bryter dette. De som gjør dette, er late foreldre som tror at hele verden dreier rundt dem selv og ungene. Anonymkode: f05d4...d0d Creeds til deg som sier fra og til personalet som tar slik seriøst! Anonymkode: 5b8fc...dba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #33 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner snart ikke hvorfor folk orker å få unger i dagens samfunn. Vi er blitt så surmaga att det gjør vondt. Ikke tåler vi hylende unger, ikke tåler vi lekende unger, ikke tåler vi unger som løper eller hopper eller er ubetenksomme. Unger som puster generelt. Alt handler om att VI, skitviktige voksne må for all del slippe å ha unger rundt oss, som trossalt gjør helt normale barneting, som å lage lyd og vere litt småskitten. For barn er en skikkelig irriterende del av samfunnet, som burde sees, men ikke høres, og alle foreldre som ikke evner å forstå slikt, bør holde seg hjemme med desse skitne bråkebøttene og ikke plage hele menneskeheten med dess eksistens. Anonymkode: fce5e...175 Jepp, enig! Jeg liker egne unger men ikke andres. Og så liker jeg enda mindre foreldre som tror at verden sirkler rundt deres barn. DET gjør den ikke, man skal ha styr på ungene så de ikke gjør det vanskelig for andre folk. Anonymkode: 5b8fc...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #34 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er uker mellom hver gang de vognene blir vasket, og i mellomtiden har rester av kjøttkraft, råtne grønnsaker, med mer lekket ut der, og varer som er lagt på gulvet blitt plukket opp igjen, lagt på plass, lagt i vogn. Og mye mer. Handtaket er nok tatt på mange titals ganger før bare den dagen, av folk som ikke vasker hender, eller har klødd seg diverse steder på vei til butikken, nettopp tatt opp etter hunden, og mye mer. Nei, jeg bryr meg ikke så mye om hva den vognen blir brukt til. Dønn uhygienisk er den uansett. Anonymkode: 3dcd0...794 og fordi den er uhygienisk så skal man lage dem enda mer uhygienisk mener du? FOR en logikk! Dessuten ; det som er på håndtaket er ikke så nøye, vi vasker og spriter oss etter butikktur. Men at det kommer på matvarene er hakket mer problematisk. Anonymkode: 5b8fc...dba 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #35 Del Skrevet 28. november Jeg gjør ikke dette med eget barn, setter henne i det setet for barn om hun skal i handlevogna. Men jeg tenker også at det ikke er noe problem hvis andre gjør det for den handlevogna og kurven tenker jeg på som skikkelig skitten uansett. Og håndtaket der man tar med hendene er nok skitnest. Anonymkode: 59ca8...658 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #36 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): og fordi den er uhygienisk så skal man lage dem enda mer uhygienisk mener du? FOR en logikk! Dessuten ; det som er på håndtaket er ikke så nøye, vi vasker og spriter oss etter butikktur. Men at det kommer på matvarene er hakket mer problematisk. Anonymkode: 5b8fc...dba Har ikke barn en gang. Sa bare at jeg ikke bryr meg. Da vognen uansett er så dønn uhygienisk at jeg har andre tiltak. Anonymkode: 3dcd0...794 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 28. november #37 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gjør ikke dette med eget barn, setter henne i det setet for barn om hun skal i handlevogna. Men jeg tenker også at det ikke er noe problem hvis andre gjør det for den handlevogna og kurven tenker jeg på som skikkelig skitten uansett. Og håndtaket der man tar med hendene er nok skitnest. Anonymkode: 59ca8...658 Det håndtaket er skikkelig ekkelt - tror ikke folk tenker over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #38 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdaget rester av hundebæsj i ene handlevognen. Jeg ga beskjed i butikken og spurte om det gikk an å få et forbud mot at unger sitter oppi handlevogner og -kurver. Det har nå blitt ordnet heldigvis. Det står skilt og personalet gir beskjed hvis noen bryter dette. De som gjør dette, er late foreldre som tror at hele verden dreier rundt dem selv og ungene. Anonymkode: f05d4...d0d Bra, det burde vært mer av dette. Noen foreldre trenger opplæring og skilt for å følge normal fornuft, trenger bare se på tråden med alle som syns det er greit å ta med gutter i tiårsalderen inn i garderoben der jentene fra klassen skifter. Noen mister gangsyn så snart det er ens elskede pode involvert. Anonymkode: ac1ce...641 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #39 Del Skrevet 28. november Kommer aldri til å slutte å gjøre det innimellom. Gjør det jeg kan for å overleve de gangene jeg må butikken med to små. Anonymkode: ddef7...107 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #40 Del Skrevet 28. november Er veldig merkelig å la unger tråkke i vognene. De er laget til å oppbevare matvarene og har et dedikert sete hvor barn kan sitte. Anonymkode: 358fe...fb9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå