TingelingMom Skrevet 29. november 2024 #81 Del Skrevet 29. november 2024 Å, stakkars deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #82 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi vil da ikke ha med oss mer plast enn vi må! Anonymkode: 5b8fc...dba Neivel, da får du bare ha det så godt? Åpenbart ikke et stort problem for deg, da. Anonymkode: 1e6d1...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #83 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal si fra første gang jeg ser en far gjøre det. Jeg er over 50. Ganske sjelden jeg ser en far alene med småbarn i butikken i det hele tatt, så her har kanskje mødrene noe å ta tak i med arbeidsfordelingen. Spesielt siden butikkbesøk med barn tydeligvis er selvmordsfremkallende for enkelte. Anonymkode: ac1ce...641 Ja, selvsagt, det er mødrene som bør ta tak i dette. For du tenker at grunnen til at du ikke ser fedre i butikken med barn er fordi mødrene ikke slipper fedrene til? Vi gleder oss altså så vanvittig til denne svette turen på ettermiddagene, på lavt blodsukker med grinete unger på slep. Ikke faen om jeg gir fra meg denne kosestunden der til faren😂🙄 Anonymkode: 576c0...d09 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #84 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja men skal jeg vaske emballasjen også før jeg setter matvarer i kjøkkenet? Anonymkode: edfe0...420 Det bestemmer du helt selv, men skitten er den okke som. Anonymkode: 576c0...d09 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #85 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vi gleder oss altså så vanvittig til denne svette turen på ettermiddagene, på lavt blodsukker med grinete unger på slep. Ikke faen om jeg gir fra meg denne kosestunden der til faren😂🙄 Anonymkode: 576c0...d09 Jeg har tilbragt mang en ettermiddag med barna på butikken etter barnehage. Spesielt fiskedisken var en schlager. Nå er barna store og vil heller sitte på rommet med skjerm. Tenåringspappa her. Anonymkode: 20d1a...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #86 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 14.15): Hvor skitne tror du sko er..? Og altså, det er jo emballasje utenpå maten? Jeg antar du ikke klager om unger løper rundt omkring i butikken, da? Noen ganger MÅ man ha småunger med i butikken. Er de slitne og overtrøtte, kan det å la dem sitte oppi en vogn/kurv gjøre faren for høylydte og slitsomme meltdowns mindre. Er de overgiret og full i energi, kan det å la dem være oppi en vogn/kurv være det tryggeste alternativet, og det som er minst frustrerende for dem som lar seg provosere av barn som løper i beina på dem og/eller plukker på varer i hyllene. Anonymkode: b51c9...77d OPPDRAGELSE!!!!!! Anonymkode: a850a...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #87 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): OPPDRAGELSE!!!!!! Anonymkode: a850a...6a7 Det vet ikke dagens (selvsentrerte mødre) hva er. De driter i andre bare de kan slippe unna med sitt. Anonymkode: f05d4...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #88 Del Skrevet 29. november 2024 Heller i kurv enn løpende rundt Anonymkode: d0035...643 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #89 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): OPPDRAGELSE!!!!!! Anonymkode: a850a...6a7 Burde du ha lært, roping er ikke greit Anonymkode: d0035...643 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #90 Del Skrevet 29. november 2024 Trodde jeg var ganske gammel og sur heks, men dette kjenner jeg plager meg null. Aldri tenkt på det som et problem og kommer aldri til å begynne med det heller. Anonymkode: b031a...f57 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #91 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 13.06): Hvorfor i alle dager lar dere ungene deres stå med møkkete sko i handlevogner og til og med trillekurver? Jeg er nødt til å bruke de bærekurvene (der hvor de har det) for å ikke få møkka fra skoa til ungene deres på matvarene mine! Anonymkode: 0bc2f...96b Så flere som irriterer seg over dette? Kan ikke bruke verken trillekurver eller handlevogner og heller ikke handlekurver lengre, men jeg kan bruke øynene og se at denne galskapen blir det visst aldri slutt på. Anonymkode: 6cd3d...5b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #92 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Neivel, da får du bare ha det så godt? Åpenbart ikke et stort problem for deg, da. Anonymkode: 1e6d1...37f Så du mener jeg skal ha med meg mer plast hjem så du kan la barna dine trampe rundt i handlevogna? Anonymkode: 5b8fc...dba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #93 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du mener jeg skal ha med meg mer plast hjem så du kan la barna dine trampe rundt i handlevogna? Anonymkode: 5b8fc...dba Nei. Vi mener at du skal ha mer plast for å løse DITT problem. Det er DU som er misfornøyd, det er DU som kan løse problemet ditt. Og så så LETT da gitt! Ta med ekstra plast, eller legg noe i bunn av vognen!!! Så slipper du å forandre verden! Det er så SYKT mye enklere, enn å forandre alle foreldre der ute, men neeeei da. Nå skal vi alle andre tilrettelegge for deg! Jeg bryr meg filla om folk har skitne sko i kurven. For jeg kan løse det problemet superfort så det ikke trenger gå utover meg. Poff! Problem borte! Som magii! mens du? Du tviholder på problemet ditt. Du vil ikke gjøre noe med det. Du vil ha problemet ditt du, og legge skylden på andre. You do you. Men det er fremdeles DU som har et problem. Ikke vi andre. Vi går videre i livene våre. Anonymkode: 3edad...853 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #94 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 14.48): Jeg skjønner snart ikke hvorfor folk orker å få unger i dagens samfunn. Vi er blitt så surmaga att det gjør vondt. Ikke tåler vi hylende unger, ikke tåler vi lekende unger, ikke tåler vi unger som løper eller hopper eller er ubetenksomme. Unger som puster generelt. Alt handler om att VI, skitviktige voksne må for all del slippe å ha unger rundt oss, som trossalt gjør helt normale barneting, som å lage lyd og vere litt småskitten. For barn er en skikkelig irriterende del av samfunnet, som burde sees, men ikke høres, og alle foreldre som ikke evner å forstå slikt, bør holde seg hjemme med desse skitne bråkebøttene og ikke plage hele menneskeheten med dess eksistens. Anonymkode: Er fullstendig enig i hvert eneste ord du skriver, bare uten den ironiske undertonen😉 Anonymkode: b7252...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #95 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heller i kurv enn løpende rundt Anonymkode: d0035...643 Eller handle uten barn. Anonymkode: 6f76b...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #96 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei. Vi mener at du skal ha mer plast for å løse DITT problem. Det er DU som er misfornøyd, det er DU som kan løse problemet ditt. Og så så LETT da gitt! Ta med ekstra plast, eller legg noe i bunn av vognen!!! Så slipper du å forandre verden! Det er så SYKT mye enklere, enn å forandre alle foreldre der ute, men neeeei da. Nå skal vi alle andre tilrettelegge for deg! Jeg bryr meg filla om folk har skitne sko i kurven. For jeg kan løse det problemet superfort så det ikke trenger gå utover meg. Poff! Problem borte! Som magii! mens du? Du tviholder på problemet ditt. Du vil ikke gjøre noe med det. Du vil ha problemet ditt du, og legge skylden på andre. You do you. Men det er fremdeles DU som har et problem. Ikke vi andre. Vi går videre i livene våre. Anonymkode: 3edad...853 Hvis ungene dine er så imiulige, får du holde dem hjemme og få noen til å passe dem. #late mødre. Anonymkode: f05d4...d0d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #97 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei. Vi mener at du skal ha mer plast for å løse DITT problem. Det er DU som er misfornøyd, det er DU som kan løse problemet ditt. Og så så LETT da gitt! Ta med ekstra plast, eller legg noe i bunn av vognen!!! Så slipper du å forandre verden! Det er så SYKT mye enklere, enn å forandre alle foreldre der ute, men neeeei da. Nå skal vi alle andre tilrettelegge for deg! Jeg bryr meg filla om folk har skitne sko i kurven. For jeg kan løse det problemet superfort så det ikke trenger gå utover meg. Poff! Problem borte! Som magii! mens du? Du tviholder på problemet ditt. Du vil ikke gjøre noe med det. Du vil ha problemet ditt du, og legge skylden på andre. You do you. Men det er fremdeles DU som har et problem. Ikke vi andre. Vi går videre i livene våre. Anonymkode: 3edad...853 Handlevogner er for MAT. Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: f05d4...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #98 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis ungene dine er så imiulige, får du holde dem hjemme og få noen til å passe dem. #late mødre. Anonymkode: f05d4...d0d Mine barn står ikke i vognen, ei heller er umulige 😂 Anonymkode: 3edad...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #99 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Handlevogner er for MAT. Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: f05d4...d0d Jeg er ikke uenig i saken din, jeg er uenig i løsningen din. Anonymkode: 3edad...853 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #100 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.11.2024 den 13.06): Hvorfor i alle dager lar dere ungene deres stå med møkkete sko i handlevogner og til og med trillekurver? Jeg er nødt til å bruke de bærekurvene (der hvor de har det) for å ikke få møkka fra skoa til ungene deres på matvarene mine! Anonymkode: 0bc2f...96b Synes det er skikkelig ekkelt selv! Så jeg har handlenettene i vognen, og fyller de med varer Anonymkode: 1495f...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå