AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #41 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kommer aldri til å slutte å gjøre det innimellom. Gjør det jeg kan for å overleve de gangene jeg må butikken med to små. Anonymkode: ddef7...107 Rart andre med to små klarer det? Og ja, mine var ville apekatter. Anonymkode: 1f804...852 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #42 Del Skrevet 28. november 2024 Lar noen ganger sønnen sitte i vogna, for han er for stor for det setet. På ikea fx. Men tar selvsagt av sko og bærer de. Lov å bruke hodet selv om man har barn. Anonymkode: 03d9a...a17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #43 Del Skrevet 28. november 2024 DaisyD skrev (1 time siden): Jeg er litt sånn dommedagsprofet så jeg er bare redd at vognene skal velte og ungene dette på hodet i flisegulvet i butikken 😅 Og da gjelder ingen forsikring om det skulle skje. Anonymkode: c5cb8...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #44 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor skitne tror du sko er..? Og altså, det er jo emballasje utenpå maten? Jeg antar du ikke klager om unger løper rundt omkring i butikken, da? Noen ganger MÅ man ha småunger med i butikken. Er de slitne og overtrøtte, kan det å la dem sitte oppi en vogn/kurv gjøre faren for høylydte og slitsomme meltdowns mindre. Er de overgiret og full i energi, kan det å la dem være oppi en vogn/kurv være det tryggeste alternativet, og det som er minst frustrerende for dem som lar seg provosere av barn som løper i beina på dem og/eller plukker på varer i hyllene. Anonymkode: b51c9...77d Setter du deg med føttene i sofaen med utesko på? NEI! Fordi sko er skitne og barn har i alle fall 0 vett når det kommer til å tråkke i hundedritt og alt annet dritt på veiene. De går rett frem uten å se seg for. Barn skal ikke sitte i vognene. Her står det godt merket med skilt at det ikke er lov i mange butikker. Dersom du har en unge du ikke kan å passe på i offentligheten alene så burde du ha med deg barnevakt!! Eller ta å oppdra ungen din. Du og ditt barn er ikke verdens midtpunkt, slutt å oppfør deg som det. Anonymkode: 3e15e...f52 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #45 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kommer aldri til å slutte å gjøre det innimellom. Gjør det jeg kan for å overleve de gangene jeg må butikken med to små. Anonymkode: ddef7...107 Du får lære deg å holde barna dine hjemme eller ta med deg barnevakt! Anonymkode: 3e15e...f52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #46 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skal jeg det når det er egoistiske foreldre som ødelegger for alle? Anonymkode: f05d4...d0d Hva i all verden er det de ødelegger? Emballasjen maten kommer i er kjempeskitten. Noen skosåler til eller fra spiller ingen rolle. Vask frukten din og slutt å slikk på emballasje, så går dette veldig bra😉 Anonymkode: 576c0...d09 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #47 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Like skitne som gata. Syns du det er greit å dra masse møkk inn i kjøleskapet fordi det er jo embalasje på maten? Hvor tror du møkka havner når man da tar på embalasjen, også begynner å spise mat med de samme hendene? Anonymkode: 0bc2f...96b Hvor ren tror du den emballasjen er fra før av? Den er dritskitten. Anonymkode: 576c0...d09 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #48 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer aldri til å slutte å gjøre det innimellom. Gjør det jeg kan for å overleve de gangene jeg må butikken med to små. Anonymkode: ddef7...107 Enig, noen ganger handler det om overlevelse! Anonymkode: 576c0...d09 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #49 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor ren tror du den emballasjen er fra før av? Den er dritskitten. Anonymkode: 576c0...d09 hvordan i alle dager kan du tro noe slik? Klart den er ikke steril men det er ikke bakterier som kommer fra jord og slik som det kommer fra skitne sko. Hyller i butikkene blir renholdte og mat blir behandla hygienisk. Anonymkode: 5b8fc...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #50 Del Skrevet 28. november 2024 DaisyD skrev (6 timer siden): Jeg er litt sånn dommedagsprofet så jeg er bare redd at vognene skal velte og ungene dette på hodet i flisegulvet i butikken 😅 Var det jeg trodde dette skulle handle om. Så en unge stupe ut av handlevogna en gang da foreldrene ikke fulgte med. Ubehagelig! Anonymkode: 9dc4e...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #51 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvordan i alle dager kan du tro noe slik? Klart den er ikke steril men det er ikke bakterier som kommer fra jord og slik som det kommer fra skitne sko. Hyller i butikkene blir renholdte og mat blir behandla hygienisk. Anonymkode: 5b8fc...dba De har ligget på en pall som er løftet med en gaffeltrøkk som har vært på bakken i fabrikken🤢 Anonymkode: 576c0...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 28. november 2024 #52 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det jeg trodde dette skulle handle om. Så en unge stupe ut av handlevogna en gang da foreldrene ikke fulgte med. Ubehagelig! Anonymkode: 9dc4e...6b8 Uff, glad jeg ikke har sett det i virkeligheten - kun i katastrofe-tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #53 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rart andre med to små klarer det? Og ja, mine var ville apekatter. Anonymkode: 1f804...852 Tydeligvis ikke SÅ ville, da. Jesus, tenk at ikke alle unger er som dine. Anonymkode: 1e6d1...37f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #54 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tydeligvis ikke SÅ ville, da. Jesus, tenk at ikke alle unger er som dine. Anonymkode: 1e6d1...37f Er de SÅ ville finnes det heldigvis løsninger for å ikke ha de med i butikken. Og må du ta de oppi vogna så ta ihvertfall av sko. Anonymkode: 1f804...852 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #55 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor skitne tror du sko er..? Og altså, det er jo emballasje utenpå maten? Jeg antar du ikke klager om unger løper rundt omkring i butikken, da? Noen ganger MÅ man ha småunger med i butikken. Er de slitne og overtrøtte, kan det å la dem sitte oppi en vogn/kurv gjøre faren for høylydte og slitsomme meltdowns mindre. Er de overgiret og full i energi, kan det å la dem være oppi en vogn/kurv være det tryggeste alternativet, og det som er minst frustrerende for dem som lar seg provosere av barn som løper i beina på dem og/eller plukker på varer i hyllene. Anonymkode: b51c9...77d Sko er veldig skitne. Tenk på alt man tråkker på. Generelt skitt som gjørme, grus osv. men det værste er jo spytt, spy og slike ting. Bakken er jo ikke ren, og det er ikke skoene heller selvom man ikke ser noe med det blotte øyet. Anonymkode: f300d...803 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #56 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva i all verden er det de ødelegger? Emballasjen maten kommer i er kjempeskitten. Noen skosåler til eller fra spiller ingen rolle. Vask frukten din og slutt å slikk på emballasje, så går dette veldig bra😉 Anonymkode: 576c0...d09 Det er andre som skal bruke vogna etter dere. Det er ikke så gøy å få dritt på maten fordi du er lat. Anonymkode: f05d4...d0d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #57 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De har ligget på en pall som er løftet med en gaffeltrøkk som har vært på bakken i fabrikken🤢 Anonymkode: 576c0...d09 Trucken kjører inn i pallen. Den løfter ikke maten, men hele pallen. Anonymkode: f05d4...d0d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #58 Del Skrevet 28. november 2024 Det er det vanlige. Vi frivillig barnløse får stadig høre at vi ikke aaaner hva virkelig lykke er. Men, en tur til butikken med et barn er knapt til å overleve. Anonymkode: ac1ce...641 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. november 2024 #59 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor i alle dager lar dere ungene deres stå med møkkete sko i handlevogner og til og med trillekurver? Jeg er nødt til å bruke de bærekurvene (der hvor de har det) for å ikke få møkka fra skoa til ungene deres på matvarene mine! Anonymkode: 0bc2f...96b Tar av skoene om de skal oppi selve vognen, har da over 10 i iq Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #60 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg tok alltid av barnas sko om de skulle i vogn (aldri sittet i trillekurva), men de har ellers fått lov å sitte i vogna da de var små. Har tvillinger, så alltid minst èn som ikke kunne sitte på egna sete i vogna. Synes generelt alt av vogner og kurver er ekle, og tanken på skitne sko er ikke det som er verst i mine øyne. Det er der jeg holder hendene på kurva eller vogna! 🤢 Anonymkode: 2626e...4aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå