AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:29 #1 Del Skrevet torsdag kl 09:29 Noen som fikk samme sms i morges og vet hva dette er? 🤔 Anonymkode: dcf3f...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:31 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:31 Uansett hva det er så er det bare å overse den. Anonymkode: be92e...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mcfaen Skrevet torsdag kl 16:04 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:04 Fant denne posten mens jeg lette etter svar på det samme som OP. Både jeg, kona og en kollega på jobben fikk denne meldingen i dag. Eneste sammenhengen er at vi alle har S24 Ultra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:14 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:14 Mannen fikk, men ikke jeg. Vet ikke om det har noe med telefonen å gjøre? Min er 6 år, hans er under ett år gammel. Anonymkode: e7c4a...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet torsdag kl 17:36 #5 Del Skrevet torsdag kl 17:36 Mulig en test som ble sendt til mange brukere, i stedet for en liten test gruppe. I disse dager er det mange som sender ut sms med ulike tilbud. Om en av disse har gjort en feil kommer meldingen til et stort antall mottakere som var på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå